Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:06 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

ADMIN SUCKS!

Jeg tror vidst, at du misbruger din magt admin. Den der bliver beskyldt for noget skulle gerne have den største  chanche for at vinde en sag..hos dig er det ALTID den der bliver beskyldt for noget der bliver slettet...UDEN din begrundelse...du fejler et eller andet knægt!
Avatar billede getalife Nybegynder
28. april 2001 - 13:09 #1
Få dig nogle venner.. eller en hund..
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:09 #2
getalife:  get a life!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:10 #3
der var INGEN grund til at slette mig... tidligere nickname var ewc2k
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
28. april 2001 - 13:10 #4
hmm
Avatar billede blood Nybegynder
28. april 2001 - 13:15 #5
ekspertenstinker >> Din mor er grim

Ps. sig jeg skulder hende 5 Kr. fra i går.
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:16 #6
Blood>> Blood will be soon in your home soon!
Avatar billede blood Nybegynder
28. april 2001 - 13:17 #7
Ja Ja
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:17 #8
blood >> admin sletter sikkert mig...han sletter også dig nu:) hhahahahaha
Avatar billede tzr Nybegynder
28. april 2001 - 13:20 #9
f*ck hvor er du dum at høre på. Hvis du har et problem med admin så skriv da for helvede en email eller noget. Og hvis du ikke synes det hjælper, så lad dog være med at bruge eksperten.dk og glem alt om siden
Avatar billede blood Nybegynder
28. april 2001 - 13:20 #10
ekspertenstinker >> Nej for jeg er en kendt trofast bruger af eksperten og admin ved at jeg på nogen måde ikke vil ødelægge eksperten som du gør
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:21 #11
hi...ødelægger jeg det for dig? det er også meningen!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:21 #12
jajaja
Avatar billede tzr Nybegynder
28. april 2001 - 13:23 #13
du ødelægger intet for mig. Jeg synes bare du er lettere latterlig at høre på
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:25 #14
og jeg er skide ligeglad....man sletter ikke bare en bruger!
Avatar billede blood Nybegynder
28. april 2001 - 13:28 #15
ekspertenstinker >> Hvis du nu kunde læse så vil jeg anbefale dig at læse reglerne på eksperten.

Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.

Men bare lad ham være så kan de være at gå væk af sig selv
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:29 #16
jeg overholdte alle regler din homokarl
Avatar billede blood Nybegynder
28. april 2001 - 13:30 #17
ekspertenstinker >> Din far!
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:33 #18
blev du voldtaget af din far, som barn blood? Det tror jeg...hele din incest familie skulle spærres inde...ew!
en vitighed for dig din stoder!

Blood calls work to say that he is sick and can\'t come to work...his boss needed blood this day so he asked him...well how sick are you? Blood answered: I am fucking my sister! How sick is that!´?
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:37 #19
vittighed
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
28. april 2001 - 13:44 #20
Det her er bare få langt ude, i skulle slettes alle sammen B-(
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:48 #21
enig
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. april 2001 - 16:26 #22
kan du ikke bare sætte dig over i et hjørne og lege med din afføring istedet for at genere et seriøst forum ?
Avatar billede bratkid Nybegynder
29. april 2001 - 15:13 #23
hehehe
Avatar billede zeth Nybegynder
29. april 2001 - 15:21 #24
et eller andet sted syntes jeg at i begge har ret..
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
30. april 2001 - 11:31 #25
Fuck det her :-(
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 12:45 #26
ekspertenstinker>> Vi har ikke på Eksperten brugt tiden på at nedskrive alle tænkelige situationer i reglerne, så det drejer sig et langt stykke af vejen om sund fornuft. Det synes jeg ikke du udviser med spørgsmål som dette.

Der er mange opgaver og spørgsmål som skal besvares, og vi vil ikke lade folk som snyder, og i øvrigt ikke bidrager til Eksperten positivt, tage for meget af vores tid. Derfor er vi meget hurtige til at efterleve ønsker fra kendte og garvede brugere omrking snyd, da de i langt de fleste tilfælde, har ret i deres anklager. De få gange hvor det er forkert, er vi selvsagt omgående indstillet på at rette fejlen. Nu vil jeg ikke bruge mere tid på en åben diskussion med dig, som forstyrrer de øvrige brugere, i det som sitet beskæftiger sig med. Jeg håber du har forstået budskabet, vil slette den nuværende bruger, oprette en ny profil, og komme ordentligt igang igen. Din nuværende fremgangsmåde vil ikke vinde respekt fra os !
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 14:12 #27
andreas_admin: jeg har slettet ekspertenstinker:) Okay jeg har fattet budskabet, men desvære løb mit temperament af med mig:( Ny bruger nu og bedre!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 15:08 #28
Det glæder mig meget !