Avatar billede stinkfoot Nybegynder
30. januar 2006 - 13:01 Der er 4 kommentarer

Styr på fora

hej hvad bruger i til at holde styr på div. fora.
jeg bruher (med varrirende intensitet) ca 10 forskellige fora enkelte er det egen pass word andre sendes via mail, og det er en krig hvaergang at  skllue finde info frem fra et excel ark med brugernavne og passwords og aktive tråde i.

hvad gør i ?
Avatar billede jps6kb Novice
30. januar 2006 - 13:09 #1
Altså jeg bruger FireFox, som jo husker mine login info på forskellige sider.. og så gemmer jeg aktive tråde i bogmærker, i ex. en undermappe der hedder "exp.dk" og "kandu.dk" .. ;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 13:29 #2
Ja, FF husker også mine logins.
Jeg får mails fra eksperten. Disse kommer automatisk ind i sin egen mappe i Thunderbird,  vha. post-filtre.
Dem sletter jeg efterhånden.
MEN jeg har sat mine forskellige mail-kontoer til at videresende alt til min Gmail.
Så hvergang jeg skal finde en gammel mail eller andet, så søger jeg bare i min gmail.
Den har genial god søgefunktion og jeg har adgang til den over alt i verden. Og der er rigeligt med plads :)

Så jeg kan måske søge på "Styr på fora", "password webhotel", osv...
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
10. februar 2006 - 14:29 #3
ok, det forbliver ved notepad i denne omgang

men smid lidt svars, så vi kan lukke her...  :-)
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
11. februar 2006 - 14:18 #4
3 2 1