hej hvad bruger i til at holde styr på div. fora. jeg bruher (med varrirende intensitet) ca 10 forskellige fora enkelte er det egen pass word andre sendes via mail, og det er en krig hvaergang at skllue finde info frem fra et excel ark med brugernavne og passwords og aktive tråde i.
Altså jeg bruger FireFox, som jo husker mine login info på forskellige sider.. og så gemmer jeg aktive tråde i bogmærker, i ex. en undermappe der hedder "exp.dk" og "kandu.dk" .. ;)
Ja, FF husker også mine logins. Jeg får mails fra eksperten. Disse kommer automatisk ind i sin egen mappe i Thunderbird, vha. post-filtre. Dem sletter jeg efterhånden. MEN jeg har sat mine forskellige mail-kontoer til at videresende alt til min Gmail. Så hvergang jeg skal finde en gammel mail eller andet, så søger jeg bare i min gmail. Den har genial god søgefunktion og jeg har adgang til den over alt i verden. Og der er rigeligt med plads :)
Så jeg kan måske søge på "Styr på fora", "password webhotel", osv...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.