Avatar billede christoffervn Nybegynder
29. januar 2006 - 20:58 Der er 2 kommentarer

Kan ikke se min trådløse router

Hej Alle.
Jeg har en wireless router fra Zitech WLB2011AIP. Den virker fint når man er på KABEL, og man kan administrere den og det hele. Når det kommer til trådløs er det en anden sag.

Jeg kan ikke se det trådløse netværk via min laptop.

Brodcadst SSID står til ON
Encryption: OFF
Allow LAN/WAN: All
DHCP: ON

Jeg har flere gange resat den, men lige lidt hjælper det. Min computer KAN IKKE SE det trådløse. Jeg har en anden router der er HELT MAGEN TIL og den virker fint, med samme indstillinger.

Jeg tror måske jeg skal indlæse FIRMWAREN igen, eller opdatere, men kan ikke finde den... Så hvis du kan finde den fejl som jeg har overset, eller ved hvor firmwaren er (og det faktisk er problemet) - så er det 100 point på vej.

Den firmware jeg har nu er: Version 1.0 Release 31
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. januar 2006 - 07:15 #1
Kan du se den hvis du bruger programmet www.stumbler.net?

Det kan være din windows der ikke vil vise dig usikre netværk!!!
Avatar billede christoffervn Nybegynder
30. januar 2006 - 08:45 #2
Nobe - jeg kan ikke se den med Stumbler.
Jeg har også en Mac og den kan heller ikke se den - ej heller med iStumbler.