Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 20:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skjule mappe på skrivebordet

Når jeg forlader min pc og lader andre arbejde på den, vil jeg gerne skjule min personlige mappe, der ligger på skrivebordet.
Når jeg højreklikker på den og skjuler, blir den bleg, men ligger stadig på skrivebordet.
Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 20:33 #1
systemet er xppro med office2003
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 20:35 #2
det eneste rigtige er at logge af og logge på med en anden bruger.

men slå vis skjulte mapper og fielr fra i mappevisning fra
Avatar billede gratis Nybegynder
29. januar 2006 - 21:21 #3
alternativt, sæt et password på den med dette freeware tool, "Folder Access Freeware" http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=11463
Avatar billede jpal Nybegynder
29. januar 2006 - 23:21 #4
Du kan også højreklikke på dit skrivebord og vælge arranger ikoner/og vis ikoner på skrivebordet..

Jpal
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 23:24 #5
da ikke når det er en mappe der spørges til, det er kun ikoner der så ikke vises... mapperne der måtte ligge der vises endnu
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 08:58 #6
Ja, det har jeg lissom erfaret, screem-brille. :-)
Du får point.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 09:46 #7
takker ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 22:20 #8
Jeg fik lige anbragt hjernen mellem ørerne: Mappen forsvinder jo, når man går i mappevisning og fjerner dullen fra vis skjulte mapper og filer. Det er nok for mig.