Avatar billede Wezio Juniormester
29. januar 2006 - 18:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mangler lidt på det her design.. hvad?

Jeg er igang med at lave en hjemmeside til min mors firma og jeg må indrømme at design aldrig har været min stærke side og nu er jeg gået fuldstændig kold...

Indtil videre har jeg lavet det her www.g-rs.dk/design og ærligt talt syntes jeg at der mangler et eller andet i designet.. selvfølgelig skal det nok hjælpe lidt når der kommer lidt tekst og billeder, men jeg syntes at designet er for enkelt...!

Hvad syntes I? Evt. forslag, idéer?? Jeg er modtagelig for ALT :-)
Avatar billede gentoo2005 Nybegynder
29. januar 2006 - 18:45 #1
kedeligt :/

Hvad arbejder din mor med ? hjemmesides layout skal jo gerne kunne tale for sig selv, og sige hvad firmaet arbejder med.

Mit nuværende gæt er rengøring, pga. det par bobler..

Men meget kedeligt design.
Avatar billede Wezio Juniormester
29. januar 2006 - 18:52 #2
Jeg er enig med dig...

Ja, præcist.. godt gættet!

Hun har to firmaer, det ene hedder Gundsø Rengøringsservice og er for private og det andet hedder GRS Aps og er for erhverv. Hjemmesiden er fælles for begge firmaer, dog bliver firmaet for private uddybet mere under linket "Privat" og firmaet for erhverv kommer under "Erhverv". Medarbejder staben er nogenlunde det samme, ligeledes profil, kontakt adresser, m.m.

Men jo, designet må gerne fortælle lidt mere om firmaet, dog uden at være for "meget".. Jeg kunne jo sagtens sætte en masse clip-art billeder ind med koste og gulvspande, men det bliver nok lidt meget måske :-)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. januar 2006 - 19:01 #3
Hejsa...
Prøv at tage et gluk på denne www.cwd.dk det kan være meget fedt at kigge på andre website for at danne sig et indtryk af farvesammenhæng, design osv.

Der er jo muligheder nok i at lege med designet og websites form, og ikke kunne holde sig til de firkantede ramme sites.

Men hver sin smag ;) men gik lidt rung evt søg på lign. firmaers hjemmeside... UDEN dog at kopier ;) blot lade sig inspirere

/rosenberg
Avatar billede domaz.dk Novice
30. januar 2006 - 09:56 #4
ikk så længe siden jeg lavede et hurtigt online visitkort for min mors rengøringsfirma.. evt. du kunne få lidt inspiration...

http://www.am-ren.dk
Avatar billede Wezio Juniormester
24. marts 2006 - 11:27 #5
Jer der er har deltaget her, smider I et svar så jeg kan dele pointsene ud?
Avatar billede Wezio Juniormester
12. april 2006 - 20:44 #6
Lukker..