Avatar billede julie76 Nybegynder
28. april 2001 - 02:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forklaring - j-mail m.m.

Er der nogen, der har lyst til at forklare mig, hvordan det fungerer, hvis jeg vil have mig en mailform på siden. Der findes mange i JavaScript, der refererer til et CGI. Men jeg kunne nu godt tænke mig en såkaldt J-mail. Jeg har et webhotel som jeg betaler for og har fået SMTP \"post.tele.dk\". Men det er jo ikke nok bare at indsætte dette og min mailadresse i et J-mail-script. Jeg vil gerne kunne chekke og sende mails fra enhver computer, men hvad skal jeg opsætte - Outlook? - Men så kan jeg vel kun se mails på min egen PC. Min udbyder har vist en form for login, hvor man kan bestyre sin mails - kan det passe?
Avatar billede julie76 Nybegynder
28. april 2001 - 02:59 #1
Jeg vil også gerne have adressen til at være navn@domæne.dk - og ikke blabla@hotmail.com
Avatar billede julie76 Nybegynder
28. april 2001 - 03:28 #2
Hmm... det var da trist, hvis ingen har lyst til at forklare mig det
Avatar billede ewc2k Nybegynder
28. april 2001 - 07:49 #3
Vent til senere...der er kun 16 brugere på
Avatar billede julie76 Nybegynder
28. april 2001 - 14:46 #4
Hmmm...