Avatar billede sam5412 Nybegynder
29. januar 2006 - 14:01 Der er 9 kommentarer

Mine iconer forsvinder på skrivbordet

Hjælp ...Har været ved at indstallere Nero og Norton.. men Norton blev ikke færdig indstalleret,da jeg startede op igen så alt normalt ud ind til Norton var kommet frem og jeg slukkede ned den,så forsvant alle mine iconer på skrivbordet... Jeg vil ind og slette Norton men kan ikke komme ind da jeg ikke kan klikke på nogle iconer eller på start så jeg kan kommme ind i kontrolpanelet,jeg har op rettet 2 andre brugerprofiler men der har jeg ikke retigheder at gå ind og fjerne programmer...  er der en måde jeg kan krin gå dette på så jeg via en af brugerprofilerne kan komme ind og slette Norton
Avatar billede off-line Nybegynder
29. januar 2006 - 14:21 #1
Prøv fejlsikker tilstand. Genstart F8
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 14:23 #2
Du kan også prøve Systemgendannelse i hjælp og support
Avatar billede sam5412 Nybegynder
29. januar 2006 - 14:23 #3
Okay... prøver det..
Avatar billede sam5412 Nybegynder
29. januar 2006 - 15:18 #4
Kan ikke komme ind i system gendannelsen... :-(  har prøvet med at starta fejlsikret men når jeg har valgt fejlsikret sker der inget mere ?
Avatar billede off-line Nybegynder
29. januar 2006 - 15:28 #5
Så kan jeg kun anbefale dig en "repair"
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 15:39 #6
Har du prøvet F8 ""Sidste kendte fungerende konfiguration"
Avatar billede sam5412 Nybegynder
29. januar 2006 - 15:41 #7
Det lykkedes... F8  jeg kom ind via fejlsikret og fik fjernet programmet....  det var Norman og ikke Norton som jeg skrev som ødelagde det hele,men nu er det fjernet og det køre bare ...  Takker for vist interesse..
Ps ... hvordan sender man pointen...  er ny her..
Avatar billede off-line Nybegynder
29. januar 2006 - 15:47 #8
Hvis du vil tildele nogen point, beder du ham/hende/dem om at lægge et svar.
Derefter markerer du navnet/navnene på den som skal have point, og accepterer. Hvis nogen har lagt et svar, som du ikke kan accepterer, afiser du det bare.
Avatar billede sam5412 Nybegynder
29. januar 2006 - 16:00 #9
okay.. tak for det..