Avatar billede constantin Nybegynder
29. januar 2006 - 12:08 Der er 4 kommentarer

Skifter fokus OnMouseOver

når jeg flyttet min musmarkør over et vindue flytter fokus til dette vindue. Det er sikkert smart, men jeg ønsker at det vindue jeg er i forbliver det aktive vindue, hvad gør jeg?
Avatar billede webt Nybegynder
29. januar 2006 - 12:39 #1
Har du indstalleret TweakUI (ms powertools)? den har nemlig denne mulighed hvis ikke kan du jo evt. prøve at hente tweakui herfra http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx og se om du kan slå funktionen fra under Mouse --> X-Mouse

Mvh
Martin
Avatar billede constantin Nybegynder
29. januar 2006 - 22:47 #2
tak
Avatar billede webt Nybegynder
31. januar 2006 - 15:23 #3
SÅ lidt her kommer lige et svar hvis du kunne bruge det.. har været væk fra comp de sidste par dage

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
17. februar 2006 - 19:32 #4
Mon ikke det er tid til at få lukket dette spørgsmål?

Mvh
Martin