Avatar billede dunderfjert Nybegynder
29. januar 2006 - 01:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

EXCEL tusindtals separator

Er der lige en der kan sige hvor det var man sætter hvilket tegn der skal udgøre tusind separator.
Problemet er at det nu står som , (komma) derved kløjs den i fx. 12,345 og kan ikke se om det er 12 tusinde 345 eller 12 komma 345.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. januar 2006 - 01:14 #1
under Funktioner - instillinger fanebladet international

Prøv at eksperimentere med og uden systemseparatore. her kan du instille disse
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
29. januar 2006 - 01:30 #2
Funktioner -> Indstillinger har jeg men der er ingen faneblad "international".

Det er office 2000 dette her hvad er din ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. januar 2006 - 01:40 #3
min er en office 2003. jeg kan måske få fat i en office 2000 bpå mandag
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 08:39 #4
Du kan også sætte det i kontrolpanelet under regionale indstillinger
Avatar billede tabbe Nybegynder
29. januar 2006 - 10:20 #5
På min utgave av office 2003 - norsk, finnes fanebladet "internasjonal" med mulighet for å bruke maskininnstillingen eller å velge en egen innstilling for Excel.
Avatar billede jkrons Professor
29. januar 2006 - 12:10 #6
I Office 2000 havde man ikek mulighed for selvat definere i Excel. Den arvede indstillingerne fra Windows, og du vil derfor nødt til, generelt at sætte windows om til at bruge "." som tusindeseparator - altså den danske standard.
Avatar billede constantin Nybegynder
29. januar 2006 - 12:18 #7
hvilket styresystem har du?
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
29. januar 2006 - 14:41 #8
Det arves fra XP's indstilling under kontrol panel's "internationale og sproglige indstillinger"
Avatar billede jkrons Professor
29. januar 2006 - 15:57 #9
Netop.