Avatar billede uhrskov Nybegynder
28. januar 2006 - 14:59 Der er 1 kommentar

Tables i PHP

Hej Jeg her et probelm med at få min tables til at virke !
Jeg har lige ind til nu brugt frames i Html, da en gut fortalte mig at jeg skulle til at bruge php og tables! Og det jeg ikke kan få til at hænge sammen er.

Hvis jeg har en table og gerne vil like over til en anden table?
Før hen var det lige til at gå til med at lave en "main fram" og så lade den gå der over til...
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
28. januar 2006 - 15:46 #1
Spørgsmålet har intet at gøre med brugervenlighed. Jeg foreslår at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/PHP/ istedet.