Avatar billede meller Nybegynder
10. november 1999 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

AVI I FRONTPAGE! VIGTIGT!!!!

Hvordan får man .avi til at virke i Frontpage 97?
Jeg kunne godt få det til at virke i Ekspress, men nu er det altså 97'eren der volder mig nye problemer.
Det er nogle små film på omkring en megabye, og det skal ikke engang lægges ud på nettet.

HJÆLP, NU!!!!!!!!!!!!
Det er vigtigt!!!!!!!!
Avatar billede hojben Novice
10. november 1999 - 11:16 #1
Hvilken Browser bruger du????
Avatar billede bjarte Nybegynder
10. november 1999 - 12:08 #2
husk at du må legge alt du skal ha med på websiden inn i "frontpage webben"
det gjør du ved å bruke import files i frontpage explorer.. da skal det funke lett...
Avatar billede meller Nybegynder
10. november 1999 - 13:24 #3
jeg bruger IE 5.00
Avatar billede meller Nybegynder
10. november 1999 - 13:35 #4
og netscape 4.6
Avatar billede annnrz Nybegynder
22. december 1999 - 23:46 #5
Rolig nu mester! *G*+

Hvad med om du først lige forklarede hvad dit problem er!......kan den ikke læse filen?.....mangler den?....eller hvAd!?!...

du siger det virker ik express .....så lav dog lortet i express og åbn det i fronpage 98 bagefter,,,,det ændrer filen sig jo ik af!,,,,,

Avatar billede smurfen Nybegynder
15. februar 2000 - 14:55 #6
sjovt det er så vigtigt, det skulle man ellers mene det hele var, men ja, der mangler pænt meget forklaring mht dit problem
Avatar billede meller Nybegynder
10. august 2000 - 10:56 #7
da jeg skriv vigtigt mente jeg hurtigt, og nu er det snart et år siden den projektopgave skulle laves....