Avatar billede chap2005 Nybegynder
27. januar 2006 - 23:56 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

overclcoking af mit geforce 6200

hej jeg har været ved at overclcoke mit grafikkort som sagt geforce 6200. og nu er jeg kommer op på 370 Mhz o core clock og 679 i memery clock. og nu gider den ikk mere er der en grund til det ?
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 02:25 #1
nok at det brænder af hvis du OC det mere. OC af et 6200?? det kan ikke være meget du mærker i spil, måske en smule i benchmark, og du forkorter kortets levetid væsentligt. 6200 er et meget standard kort og slet ikke beregnet til OC
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 09:01 #2
Alle kort kan clockes, men alle kort har også en max grænse.

Du har SIKRET i BIOS, at din grafik sokel er låst ikke!
Følger din volt med op på din sokel til grafikkortet, så er der stor chance for det brænder af
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 12:39 #3
self kan alle kort clockes, men nogen er mere beregnet til det end andre og "low-end" kort er som sådan ikke beregnet til den store mængde oc. det var bare det jeg mente :-)
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 12:43 #4
Kan godt følge dig donby.

Problemet er ikke det er et low end, men at køling og core samt RAM har et max de vil gå med til.
Avatar billede chap2005 Nybegynder
28. januar 2006 - 12:55 #5
hmm nu hvor jeg har clcoket alt det den kan er grafikkoen totalt fedt og det der med at jeg fororter dens leve tid det er fint jeg køber nyt så snart det er dødt hehe..
men den kan godt nok ikk mere....
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 12:57 #6
Nej den kan ikke mere hvilket du kun kan acceptere da du ikke kan gøre mere ved det
Avatar billede chap2005 Nybegynder
28. januar 2006 - 13:00 #7
ok hvorfor hva er det der point noget til altså LOOL
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 13:04 #8
man BEDER dem man mener skal have point om at ligge et svar og så kan man give dem point, evt fordele dem over flere hvis man mener der er flere der har bidraget med et korrekt svar
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 13:49 #9
huset > du er da ikke blevet bedt om et svar her, men ok, 75p, ikke dårligt. Er det ikke basis for en anmeldelse på lige fod med når du bliver sur over folk der tager deres egne point????????????????
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 18:46 #10
Hvad snakker du om donby??

Jeg svare på hans spørgsmål og hvem opretteren giver point er sgu da ikke op til mig! Hvor får du også 75 point fra!
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 18:56 #11
undskyld det var 30 point.. har brugeren på noget tidspunkt bedt dig om at ligge et svar? Hvordan er løsningen forskellig fra
citat
"nok at det brænder af hvis du OC det mere." som jeg sagde i det første indlæg?

brugeren viser tydeligt han ikke har forstand på point sys med indlæg
Kommentar: chap2005

men du scorede endnu engang billige point, tillykke. Den strategi virker rimelig godt for dig må man sige
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 19:00 #12
Ja, det er nok derfor jeg har 40.000 point ikke. Jeg aner intet om hardware modsat dig
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 19:03 #13
det siger jeg ikke, din viden er jo "unik" men synes det er dårlig stil det her, specielt en der er så dygtig til tingene som dig burde ikke behøve disse små tricks
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 19:04 #14
Bliver du bedt om at smide et svar her
http://www.eksperten.dk/spm/677082
http://www.eksperten.dk/spm/677081
http://www.eksperten.dk/spm/676291

bare en kort kig på dine point svar

Stop dit brokkeri, og stop med at fortælle mig hvordan jeg bruger eksperten.
Har du et problem så anmeld.
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 19:05 #15
Kommentar: donby

Ja ironien er god at bruge. Har ikke brug for at vise min viden hverken overfor dig eller nogen anden. Brug E som du vil, og så bruger jeg E som jeg vil.

Undskyld for spam til dig opretter!
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 19:09 #16
der er jo ingen der tør anmelde dig af frygt for dårlig karma fra dine mange konti, men dem har du jo brugt de fleste af til at dizze min karma, men jeg har andre ting igang, bare rolig
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2006 - 19:09 #17
Kommentar: donby

opretter giver nok point til den der hjalp bedst - altså kom med det bedste svar....!
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 19:11 #18
Kommentar: donby

Hvorfor faen anmelder du mig ikke hvis du mener jeg har flere konti!
Tror du ikke jeg har andre ting at foretage mig end tildele dig dårlig karma. Du har vist lidt høje tanker om dig selv. Har IKKE tildelt dig karma, men gider ikke spilde tid på at forsøge at overbevise dig.

"men jeg har andre ting igang, bare rolig" flot at true mig.

Stop så spam i tråden
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 19:17 #19
andre ting igang = andre spm hvor jeg kan få point.. nu må du lige styre din paranoia bassemand.. det er da påfaldende at når en bruger har diskuteret med dig kan de få 3 gange dårlig karma inden for 3 minutter, med samme sprogbrug og samme dårlige stavning. du er rimelig nem at gennemskue, men ok påstå du ikke har flere konti til du bliver blå i hovedet af det, mange brugere på E ved det ikke forholder sig sådan, måske du heller ikke skulle underskrive 3 karma på 3 min med huset ;-)
Avatar billede huset Praktikant
28. januar 2006 - 19:19 #20
Anmeld mig dog for at have flere brugere så!!

Hvor svært kan det være. Anmelder selv denne tråd nu for det her er for langt ude..
Beder coadmins tjekke mig, så får jeg måske ro får dine latterlige beskyldninger!
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 19:22 #21
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2006 - 20:20 #22
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=innercitydk&option=karma

donby bevis at du har givet karma til innercity - og bevis at de 3 dårlig karmaer er givet af huset.

Du kan bevise din egen ved at lave et simpelt screenshot med dine karmatildelinger - men du kan ikke bevise at det er huset. Det eneste det beviser er at der helt tydeligt er en eller anden bruger med flere profiler der KUN er oprettet for at give dårlig karma i husets navn!!!
Det du har gang i nu er simpelt hen for langt ude!
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 20:22 #23
john da du nok ikke er bekendt med hele situationen skal du nok ikke blande dig. det er en sag mellem mig og huset, ikke andre
Avatar billede chap2005 Nybegynder
28. januar 2006 - 20:23 #24
i må altså undskylde vis jeg har gjordt noget forkert det var ikk min mening
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 20:24 #25
du har bestemt intet gjort forkert
Avatar billede chap2005 Nybegynder
28. januar 2006 - 20:26 #26
ok godt forstår ikk helt det der med point er der et sted man kan læse om det donby ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2006 - 20:28 #27
donby> det er op til mig og ingen andre om jeg vil blande mig - desværre men det er et faktum!!!
Avatar billede donby Nybegynder
28. januar 2006 - 20:31 #28
godt så john, bland dig uden at kende alle info om det du blander dig i. I er sku en flok voksne karle her på E. En retfærdig anmeldelse af en bruger og så får man en verden af lort i hovedet.. dygtige drenge er i. Nu vil jeg til fest og i byen med vennerne, så kan i sidde foran jeres comp med jeres indebrændte vrede over et liv der gik spildt. hygge
Avatar billede chap2005 Nybegynder
28. januar 2006 - 20:32 #29
god fest donby hehe :P