Avatar billede fatjay Nybegynder
27. januar 2006 - 13:36 Der er 8 kommentarer

xml og flash?

jeg arbejder på en flash template, som skal blive mit billede galleri på nettet, alt fungere også fint når jeg retter i xml filen, jeg kan skifte billeder ud med de ekstisterende billeder ændre teksten under fx " about me" men henter jeg main.fla ind i MX flash, så går det galt, de små menuer i bunden som jeg har rettet inholdet af i xml filen, bliver pludselig helt små og ulæselige, og det mest underlige er at hvis jeg ikk gemmer i MX, og går ud fra at filen ikk er smadret, så har den gemt.

Teksten i toppen hvor der står "company" har jeg også prøvet at rette, det er heller ikk muligt uden den smadrer det hele, helt anyone?

det er www.emjay-graphics.dk det drejer sig om
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. januar 2006 - 13:42 #1
nåh har oploadet skidtet og nu siger den bare

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/1.3.33 Server at emjay-graphics.dk Port 80

underligt - æv.
Avatar billede kimg Nybegynder
27. januar 2006 - 16:09 #2
Har du et link til fla og xml filen

Kim
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. januar 2006 - 16:11 #3
hej kim, hvad tænker du på, et sted de ligger?
Avatar billede kimg Nybegynder
27. januar 2006 - 16:40 #4
ja, så man har mulighed for at se hvordan det er skruet sammen
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. januar 2006 - 16:41 #5
hvor skal jeg ligge det, du kan jo få det på en mail eller hvad skal vi gøre, jeg er desværre lidt spasser indenfor dette område
Avatar billede kimg Nybegynder
27. januar 2006 - 16:51 #6
kimgraa@gmail.com
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. januar 2006 - 16:52 #7
hvis du lige skyder din mail-adresse af til emjay-graphics@mail.com så mailer jeg de 2 filer tilbage til dig, ok?
Avatar billede fatjay Nybegynder
10. februar 2006 - 16:00 #8
jeg fandt ud af det selv