Avatar billede scarface335 Nybegynder
27. januar 2006 - 11:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Jeg har problemer med spyware

Hej Jeg har en del problemer med spyware, Jeg har prøvet at fjerne med panda antivirus 2006 og ad adaware se personal. det virker ikke. Når jeg åbner internet explore bliver re redirected til http://www.securityenhance.com/.
Jeg har kørt hijack this her er min log fil.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
c:\program files\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\Apvxdwin.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\WebProxy.exe
C:\Valve\Steam\Steam.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\avtask.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\avciman.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\psimreal.exe
C:\Documents and Settings\Jes Gudiksen\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://signon.stofanet.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://signon.stofanet.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
O2 - BHO: HomepageBHO - {4da4616d-7e6e-4fd9-a2d5-b6c535733e22} - C:\WINDOWS\system32\hp103F.tmp
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [XoftSpy] C:\Program Files\XoftSpy\XoftSpy.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O20 - Winlogon Notify: avldr - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avldr.dll
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda Network Manager (PNMSRV) - Panda Software - c:\program files\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe

Håber en kan hjælpe mig på forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
27. januar 2006 - 11:01 #1
ser på det
Avatar billede kalp Novice
27. januar 2006 - 11:03 #2
Du skal downloade 2 værktøjer.

Hent og dobbeltklik på smitRem.exe

http://noahdfear.geekstogo.com/click%20counter/click.php?id=1

Det vil pakke programmet ud i mappen smitRem.

Åbn mappen smitRem, og dobbeltklik på RunThis.bat (Følge vejledningen)

Hent også
http://www.fbeej.dk/Programmer/smitfraud1.zip

pak filen ud.. dobbelklik på den og sig ja til at gemme de nye ændringer i registry.

Download Ewido (Installer og opdater programmet, men vent med et scanne til jeg siger til!)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Lav en fuld scan med Ewido nu!

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for dennelinje. Luk øvrige programvinduer. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

O2 - BHO: HomepageBHO - {4da4616d-7e6e-4fd9-a2d5-b6c535733e22} - C:\WINDOWS\system32\hp103F.tmp

--------------------------------------------------------------------------------

Højreklik på windows start knappen (helt nede i venstre hjørne af din skærm) og vælge "Stifinder", klik på Funktioner->Mappeindstillinger->Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Slet så filen her

C:\WINDOWS\yxuz.exe

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Genstart normalt og ny hijackthislog
Avatar billede kalp Novice
27. januar 2006 - 11:04 #3
du skal også slette denne mappe

C:\Program Files\XoftSpy\XoftSpy.exe
Avatar billede anders_stigaard Nybegynder
27. januar 2006 - 11:18 #4
Det var også en led omgang! Hvis det var mig havde jeg nok brugt funktionen "format C:" :)
Avatar billede scarface335 Nybegynder
27. januar 2006 - 12:34 #5
Jeg har nu gjort som du har sagt.
Her er den nye log fil.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\apvxdwin.exe
c:\program files\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
C:\Program Files\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Program Files\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\avciman.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\psimreal.exe
C:\Documents and Settings\Jes Gudiksen\Desktop\HijackThis.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\AvTask.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [XoftSpy] C:\Program Files\XoftSpy\XoftSpy.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O20 - Winlogon Notify: avldr - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avldr.dll
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Program Files\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Program Files\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda Network Manager (PNMSRV) - Panda Software - c:\program files\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe
Avatar billede kalp Novice
27. januar 2006 - 12:36 #6
er problemet der stadig?
Avatar billede scarface335 Nybegynder
27. januar 2006 - 19:31 #7
Nej tak for hjælpen har du fået dine point
Avatar billede kalp Novice
27. januar 2006 - 20:04 #8
selv tak:) yep dem har jeg fået:)
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2006 - 20:56 #9
Hvad med denne her:
O4 - HKLM\..\Run: [XoftSpy] C:\Program Files\XoftSpy\XoftSpy.exe -s ???
27. januar 2006 - 21:03 #10
27. januar 2006 - 21:03 #11
(Eller <kalp>...)
Avatar billede kalp Novice
27. januar 2006 - 22:31 #12
gik lidt hurtigt anden gang:)

scarface335 >> fik du slettet mappen C:\Program Files\XoftSpy\  ?
hvis ja så skal du bare lige fikse denne linje i hijackthis.. samme fremgangsmåde som sidst

O4 - HKLM\..\Run: [XoftSpy] C:\Program Files\XoftSpy\XoftSpy.exe -s

for lige at rense ud i hukommelsen:)
Avatar billede scarface335 Nybegynder
28. januar 2006 - 17:12 #13
Det her hermed gjort. Tak for det