Avatar billede choko_kex Nybegynder
27. januar 2006 - 00:25 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Se hvad der står i password felt

har haft et program der kunne se hvad der står i et password fejlt og skal bruge det nu, fx hvis der stor ***** kunne den se der stod 12345
Avatar billede choko_kex Nybegynder
27. januar 2006 - 00:26 #1
fejl. skulle have været 20 point
Avatar billede boxer Nybegynder
27. januar 2006 - 01:12 #2
http://www.nirsoft.net/utils/astlog.html
eller
http://www.snapfiles.com/freeware/security/fwpasswordrecovery.html

Den første kan klare det du efterspørger.

Ude i menuen til venstre kan du vælge at afsætte flere point - under funktioner. Der retter du bare point til 20.
Avatar billede choko_kex Nybegynder
27. januar 2006 - 01:35 #3
kan ikke få den til at virke med firefox
Avatar billede boxer Nybegynder
27. januar 2006 - 07:42 #4
Avatar billede nva Praktikant
27. januar 2006 - 08:02 #5
Du kan bruge dette gratis program http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1370 - benyt ikonet med forstørrelsesglasset.
Avatar billede choko_kex Nybegynder
29. januar 2006 - 01:40 #6
kan ikke få dem til at virke med firefox og kan ikke finde noget på google
Avatar billede polle007 Nybegynder
29. januar 2006 - 01:48 #7
Hvis du kan lidt javascript, kan det måske hjælpe dig. Ved gmail kan jeg få f.eks. få mit password frem ved at skrive i url-feltet:

java script:document.write(document.forms[0].Passwd.value)
Avatar billede polle007 Nybegynder
29. januar 2006 - 01:50 #8
ved nærmere eftertanke, så har firefox jo faktisk en "view passwords" funktion under privacy :o
Avatar billede gentoo2005 Nybegynder
29. januar 2006 - 02:16 #9
og stjerne hedder Asterisks.

så "Asterisk Revealer" er hvad du leder efter =) bare til en anden god gang.