Avatar billede mrbogo Nybegynder
26. januar 2006 - 22:53 Der er 3 kommentarer

Moms afregning under 20 kr.

Det er det første år jeg laver i sum... så jeg er lidt i tvivl ang. jeg har et tilgodehavende på 20 kr i moms. Jeg har modtaget modregningsmeddelse fra SKAT hvor de skriver man ikke får det moms beløb udbetalt.

Men hvor skal jeg poster det ???

Jeg kan regne ud af den ene konto er 66900 momsafregning men hvor modposter jeg, kan jo ikke være bank idet så stemmer det ikke.

Håber der er nogle der vil hjælpe.
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
27. januar 2006 - 00:00 #1
Hejsa - den vil jeg modpost. i driften under div. udgifter eller oprette en konto over eller under, hvor du har dine finansomk. renteudgifter mm.
Avatar billede b_hansen Novice
27. januar 2006 - 08:49 #2
Du skal ikke fjerne posten. Du skal medtage den på den næste momsindberetning
Avatar billede b_hansen Novice
09. maj 2006 - 14:04 #3
halloo