Avatar billede jwalk Nybegynder
26. januar 2006 - 22:43 Der er 1 løsning

HP trådløs printer

Hej,

Jeg har forsøgt at hjælpe en kammerat med hans trådløse netværk.

Han har en trådløs router hvortil jeg har opsat en trådløs bærbar pc og en trådløs stationær pc.
Nu har han også købt en trådløs HP printer.
Jeg har opsat den som beskrevet i manualen. Der skriver HP at den skulle kunne kobles direkte til det trådløse netværk.

Jeg kan fra den trådløse printer godt se den trådløs router.

Tilsvarende er printeren oprettet med sit navn. Fx kan jeg fra den trådløse stationære pc se både router og printer.

Men jeg får ingen print ud.

Er der nogen som kan forklare mig, hvad der skal til.
Skal printersoftware installeres på den enkelte pc, og hvordan ved pc'en så herfra hvordan printeren er tilsluttet ?

Jeg skal forbi ham igen i morgen, så kan måske komme med flere detaljer om printer+fejlmeddelse.
Avatar billede jwalk Nybegynder
27. januar 2006 - 19:55 #1
Jeg har løst problem selv. I forbindelse med oprettelse af printeren på det trådløse netværk skulle jeg have et netværkskabel i først. Så blev printeren rigtig installeret.