Avatar billede discrosus Nybegynder
26. januar 2006 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

samle masse billeder, og export som animeret gif

Jeg har en masse små billeder som jeg gerne vil have sat sammen til en animeret gif , kan jeg gøre det i Photoshop cs2 , eller findes der et andet program der kan klare opgaven ?
Avatar billede miss-g Seniormester
26. januar 2006 - 21:15 #1
Der følger et program MED photoshop som hedder Image Ready - det bruger man til at lave animationer med, så det kan sagtens lade sig at gøre *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
26. januar 2006 - 21:19 #2
En engelsk guide her:

Start med at åbne dine billeder i photoshop og sørg for at de ligger i hvert deres lag - såfremt den skal skifte mellem billederne. Hvert lag er et billede i din animation:
http://www.apowerwebdesign.com/tutorials/imageready_rotator.php
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
27. januar 2006 - 12:27 #3
Hvis dine billeder ligger i en mappe, så kan du fra imageready bruge kommandoen File > Import > Folder As Frames

Så laver ImageReady en fil hvor hvert billede ligger i et lag for sig, alfabetisk efter filnavn.