Avatar billede jonaskvl Nybegynder
29. april 1999 - 00:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Swwwing og NT?

Vi har lige investeret i Swwwing som er lavet i PHP3, og det kører så på en NT server men kan holde når der kommer 300 brugere på, som er noget der nærmer sig konstant aktive?
Avatar billede cybles Nybegynder
29. april 1999 - 16:00 #1
Jeg kunne meget godt tænke mig at få en snak med dig om det produkt du har købt jeg har kigget på det, men syntes det var alt for dyrt og har derfor overvejet selv at bygge noget.

Men jeg kunne som sgat meget godt tænke mig at få en snak med dig. Må jeg e,v,t ringe eller skrive til dig ?

arz@mail.kni.gl
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
29. april 1999 - 19:58 #2
mja.. synes du ikke E-Mail er nok ? .. CableguyX@it-college.dk
Avatar billede gullov Nybegynder
17. maj 1999 - 08:54 #3
Måske I skulle have ventet til Swwwing 2000 kommer?
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
17. maj 1999 - 11:31 #4
Ehm ... vi har også version 2.. men det har ikke rigtig noget med spørgsmålet at gøre vel...
Avatar billede schulz Nybegynder
30. maj 1999 - 22:12 #5
Vi har flere gange forsøgt at få overtalt swwwing folkene til at porte swwwing til Linux så det også kunne køre med mere end to brugere :)
Det har de sagt nej til pga. at de ikke kan finde godt nok ud af linux endnu, og fordi de bernytter sig ag MSSQL (Microsoft SQL).
Jeg ved dog at man godt kan afvikle PHP siderne på en linux maskine, men problemt er at den skal hente alt database data fra en remote NT server.

Et er sikkert!! Jeg ville ikke prøve at køre det på en NT med mere end 50 samtidige brugere!! Det kan man simpelthen ikke!
Avatar billede cybles Nybegynder
30. maj 1999 - 22:15 #6
Nogle andre brugere som kender noget Intranet software ?
Avatar billede schulz Nybegynder
30. maj 1999 - 22:20 #7
Vi har benyttet det gratis system OCS INTRANET  so mkan findes på www.freshmeat.net.
Det har mail, kalender, fax, brugersider, filsystem, telnetklient, administrations sider(vi linuxconf/webmin) og en hel del andre ting.
Det er rimeligt enkelt at sætte op, må redigeres næsten ubegrænset, og bliver jævnligt opdateret. Det er måske ikke det kønneste fra start, men kan ved ændring af et par billeder blive ok at se på!
Der er forresten som standard på engelsk, men er lavet så det skulle kunne oversættes (via language files)
Avatar billede cybles Nybegynder
30. maj 1999 - 22:22 #8
Ok .det vil jeg kigge på tak for tippet ....
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
30. maj 1999 - 22:28 #9
Well vi har fundet ud af at siden de ikke kan få systemet til at virke ordentligt hos os er vi ikke interessert i at bruge det men overvejer at få et skræddersyet.. og så vidt vi kan se er det en billigere løsning..
Avatar billede cybles Nybegynder
30. maj 1999 - 22:31 #10
jonaskvl : Jeg overvejer kraftigt det samme, men tror jeg vil finde et færdigt koncept at bygge vidre på, jeg går igang med mit projekt om en måndes tid så måske vi skulle slå os sammen og kigge på det ?
Avatar billede cybles Nybegynder
30. maj 1999 - 22:35 #11
Jeg starter et nyt spørgsmål, hvor jeg vil forsøge at starte en projekt gruppe som vil være med til at udvikle et godt intranet med alt havd hjertet begærer.
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
30. maj 1999 - 22:41 #12
Swwwing har .. så videt jeg kan forstå det hele .. det er derfor det er skod..
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. november 2000 - 17:24 #13
Skal du ikke til at lukke dette spørgsmål?`Så vi kan få ryddet op i alle de åbne som der ikke sker mere i?
Avatar billede mystart Nybegynder
27. april 2001 - 23:55 #14
Lus dog dette spm.
det er jo 2talt tungt at have sådan nogle spm. åbne!
Avatar billede luttichau Nybegynder
14. maj 2001 - 11:21 #15
Deet.. kan jeg ike