Avatar billede enes Nybegynder
27. april 2001 - 20:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Q & A

Hejsa,

Er der nogen da kan lave et >>spørgsmål & svar<< system sådan noget som den her: http://www.islamonline.net/fatwaapplication/english/display.asp?hFatwaID=34785

...takker!
Avatar billede enes Nybegynder
27. april 2001 - 20:18 #1
skal der flere point til eller er der bare ikke nogen asp eksperter i dag! :))
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:28 #2
\"Er der nogen der kan lave en Dating system ?\"
- Tror stadig ikke der er nogen der gidder lave et helt system. Desuden tror jeg ikke du ville være i stand til at veligeholde sådan en side... den ville formegentlig være glemt om en uge hvorefter der ville være et nyt spørgsmål \"Nogen der kan lave sådan en her www.hotmail.com ?\"
Avatar billede enes Nybegynder
27. april 2001 - 20:35 #3
kan bare ikke fucke af >>tommyf
Avatar billede enes Nybegynder
27. april 2001 - 20:36 #4
kan du bare ikke fucke af >>tommyf
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 20:47 #5
Hmm jeg kender et par stykker der kan ASP men det du spørger om erjo lidt krævende *GG*
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:55 #6
Hvor dum er du?
Har lige modtaget en e-mail:

------------ start ------------

Du skal ikke tro at du er noget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------
Tommy Froekjaer
address:    Ribesvej 33
address:    DK-7700 Thisted

------------ Slut ------------

Er du mere end almindelig dum? Hvad med at gå IND på siden i stedet for at bruge Whois? På selve siden står der:

Tommy Frøkjær
Ribesvej 33
7700 Thisted

Mailadresse:
webmaster@123ferie.dk

Telefon:

Men det lærer du måske engang.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 20:58 #7
hehe gode venner?
Avatar billede morpheus Nybegynder
28. april 2001 - 09:39 #8
tommyf:

Get the point of a OPENforum !
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. april 2001 - 09:59 #9
Morpheus:
Prøv at at træne din tidsfornemnelse!

\"Forventet deadline indenfor 24 timer
Opdateret d. 5.3.2001\"

Gå igang med at oprette din hjemmside du er 23 døgn bagefter!
Avatar billede enes Nybegynder
28. april 2001 - 13:53 #10
idi* skal altid fucke i mine spm. (tommyf)

...det nok fordi han er en af de bisten klienter der ikke laver noget!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. april 2001 - 17:56 #11
hehe, og det kommer fra ham der aldrig gider lave noget selv, og vil have alt serveret færdig udviklet??? Nar!

Man må enten være under 12 eller have en IQ på under 12 for at kunne stave \"bistandsklient\" forkert 5 fejl, bare i det ENE ord HAHA!