Avatar billede clp Nybegynder
26. januar 2006 - 16:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

point til arne_v

her er dine point
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 16:04 #1
point for ?
Avatar billede clp Nybegynder
26. januar 2006 - 16:07 #2
Det var bare noget han ikke var helt enig med mig i :-)
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 16:07 #3
Avatar billede clp Nybegynder
26. januar 2006 - 16:07 #4
yep
Avatar billede arne_v Ekspert
26. januar 2006 - 16:14 #5
efter reglerne kan der kun uddeles maksimalt 200 point for et spoergsmaal

saa du skal maksimalt give mig 100, saa martinhh stadig kan faa andre 100 senere

(og mindre end 100 var ogsaa OK)

og et svar

rent teknisk saa kan du jusetere point inden du accepterer
Avatar billede clp Nybegynder
26. januar 2006 - 16:22 #6
Det er muligt at man ren teknisk kan gøre det, men gider ikke bruge min tid på det.
Så hvis han gerne vil have sine point, kan jeg da oprette et nyt spørgsmål til den tid, hvor han så kan ligge et svar.

At jeg gerne vil have ryddet op i mine spørgsmål, og at der ikke er nogen der har givet et svar inden for et år, og derfor vælger selv at tage point, kan jeg ikke se noget forkert i.
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 16:43 #7
jo for beholder du point, tælelr de med som du faktisk har tjent de point (hvilket du jo ikek har, da du også har brugt dem, men pga en fejl tælelr de med, og derved vil en bruger der gør det konstant faktisk kunne komme til at ligge højere på listen er det er berettiget)