27. april 2001 - 19:44 Der er 23 kommentarer

Er forbandet lange titler uden noget egentligt indhold egentligt også gået hen og blevet ulovligt fordi det ødelægger designet her på eksperten, eller er det mig der tager fuldstændig fejl når det kommer til stykket...????

?
Avatar billede getalife Nybegynder
27. april 2001 - 19:46 #1
Nej.. ikke ulovlig... men temmelig lamt.....
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 19:47 #2
De er aldrig blevet forbudte!
Du kan bare holde musen over dem og så læse... og skrid så med dig.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
27. april 2001 - 19:47 #3
Det vil jeg faktisk give getalife ret i!

¤x Xenophobia
Avatar billede blood Nybegynder
27. april 2001 - 20:01 #4
ruderkongesomblevsmidtud >> Kan du ikke bare snart smutte fra eksperten? Du kan jo ikke lide at være her! Hvorfor er du har så hele dagen
Avatar billede getalife Nybegynder
27. april 2001 - 20:04 #5
opmærksomhed, tror jeg..
27. april 2001 - 20:06 #6
Jeg vil have min sag for en domstol...
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:08 #7
ruderkongesomblevsmidtud <--> Hold da kæft så kvik du er? Højesteret? Du er godt klar over at Admin kan finde på at ringe hjem til dine forældre, og så forbyder de dig at bruge computeren før du fylder 12 og kan opføre dig ordentlig.
Avatar billede blood Nybegynder
27. april 2001 - 20:12 #8
tommyf >> Den var DANM god :o) *g*
27. april 2001 - 20:32 #9
tommyf>...og min far er stærkere end din far -  Jeg mener med det at der skal en retfærdig forklaring til før jeg giver op. Men intelligens er ikke din force, eller hvad ?
Avatar billede blood Nybegynder
27. april 2001 - 20:34 #10
ruderkongesomblevsmidtud >> Og du skulde talt om intelligens?
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:35 #11
Du skal bare lige vide hvor meget sådan en kommentar betyder - når den kommer fra en person der for at irritere har valgt et brugernavn med 24 anslag.
27. april 2001 - 20:38 #12
blood> du skal lære at stave
Tommyf> håber ike at du er gennemsnitlig studerende på AU
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:59 #13
Hva\' fanden er AU? Nej det er jeg nok ikke.

Hvad forestiller du dig egentlig? Du kommer med ÉT formål, at ødelægge eksperten så meget som mulig, skal vi være glade?

Hvis man kommer med en klage på den måde som du levere den er man da mere end almindelig dum. Du minder faktisk en del om MagnusXX han troede også at jo mere provokerende man var - jo mere ville folk holde med en.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. april 2001 - 21:34 #14
forslag: lad være med at kommentere flere af ruderblablabla\'s indlæg! ignorer ham! på et tidspunkt bliver han vel træt af at tale med sig selv...
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2001 - 21:35 #15
Hvorfor går du ikke til enten \"kandu\" eller nok mere relevant - en psykiater! Du er da syg i roen.
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2001 - 21:39 #16
Jeg troede lidt på dig igår, m.h.t du var uretfærdig behandlet. Men du er bare syg en syg stakkel.
Avatar billede matias Nybegynder
27. april 2001 - 23:45 #17
kimrosgaard >> HØRT
Avatar billede zhark Nybegynder
28. april 2001 - 00:28 #18
Kimrosgaard+matias>>
Det er sku rigtigt, men har man set... læs: Fulgt både \"det her\"!! og magnusxx. For f\'n de har noget i sig, man kan \"i glimt\" se de er MINDST 10@13 Det er svært ikke at have ond af nogle der måske bare har siddet alt for længe på potten som små, kan lidt opmærksomhed fra omgivelserne nu hjælpe dem på sporet, så vil jeg da godt donere lidt tid!
Avatar billede zhark Nybegynder
28. april 2001 - 00:28 #19
Kimrosgaard+matias>>
Det er sku rigtigt, men har man set... læs: Fulgt både \"det her\"!! og magnusxx. For f\'n de har noget i sig, man kan \"i glimt\" se de er MINDST 10@13 Det er svært ikke at have ond af nogle der måske bare har siddet alt for længe på potten som små, kan lidt opmærksomhed fra omgivelserne nu hjælpe dem på sporet, så vil jeg da godt donere lidt tid!
Avatar billede zhark Nybegynder
28. april 2001 - 00:30 #20
Ups - det er første gang det er sket for mig, med en doublet.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
28. april 2001 - 01:15 #21
zhark>>når man, som du, har fulgt ham/dem gennem flere indlæg burde du vel snart se at det er tidsspilde at bruge mere krudt på sådan en lamer :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
28. april 2001 - 01:22 #22
Nemlig!! ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 15:37 #23
Det vil vi gøre nu. En anden gang synes jeg du skal skrive til os på info@eksperten.dk. Der er ingen grund til at forstyrre alle andre, med denne besked, med mindre det netop var hensigten ?!