Avatar billede deuce24 Nybegynder
26. januar 2006 - 14:54 Der er 3 kommentarer

Floppy til USB interface!

Hej eksperten, har siddet og undret mig over om det dog ikke var muligt at lave sit eget interface imellem et almindeligt floppy drev kabel og ind i en lille chip som omsatte signalerne til USB!

håber der er en derude, som har kigget på noget af det samme!
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. januar 2006 - 15:03 #1
Det kan da ikke svare sig, for de findesi handelen til omkring kr 200.-

Søg på www.edbpriser.dk under hardvare diskdrev. Marker diskette og skriv USB i søgeord, så for du USB diskettedrev.
Avatar billede deuce24 Nybegynder
26. januar 2006 - 15:06 #2
det er ligemeget om det kan svare sig det er da federe at bygge det selv....

det er da den slags der gør elektronik sjovt!"
Avatar billede _et Praktikant
29. januar 2006 - 14:41 #3
Selvføldig kan det lade sig gøre, men det er ikke bare sådan lige at gøre.
Hvis du ikke har ideer om hvordan det kan lavets, så er der nok lang vej.