Avatar billede netsarc Nybegynder
26. januar 2006 - 14:52 Der er 2 kommentarer

Mere end 3 email på en kontaktperson

Kører Windows 2003 SBS Exchange og Outlook 2000/2003 på klienterne.

Efter skiftet til Exchange server er det kun muligt at tilføje 3 email adresser pr. kontaktperson. Hvordan får jeg åbnet op for at kunne tilføje flere?
Avatar billede kedde65 Praktikant
26. januar 2006 - 14:58 #1
Jeg ville bruge det sidste faneblad der hedder "Alle felter" der kan du oprette alle de eail felter du vil :-)

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede netsarc Nybegynder
26. januar 2006 - 15:57 #2
Jeg har fundet ud af at lave et brugerdefineret felt der så hedder E-mail 4.. Og har tastet en mail ind.. Men hvis jeg efterfølgende højreklikker på kontaktpersonen og vælger Ny meddelelse til dennne, så kan jeg ikke vælge den 4. email...

Og så hvordan får jeg dette felt ind under "E-mail" sektionen under fanebladet Generelt?