Avatar billede petre Nybegynder
26. januar 2006 - 12:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musik til powerpoint

Hej alle Eksperter og ikke Eksperter!!!

Hvordan for jeg lagt en sang ind i powerpoint som kan spilles over alle diasene fx hvis jeg skal have jesus of surburbia lagt ind i powerpoint. det kan ikke ligges ind i dias oversigt og musik så skal man høre den færdig imens at der ikke sker noget i dokumentet det skal være sådan jeg høre det over alle diaserne

Mvh. Petre
Avatar billede webt Nybegynder
26. januar 2006 - 12:21 #1
Hejsa,

Først indsætter du lyden på det første dias

Indsæt --> Film og lyde --> lyd fra fil
klik ja til den skal afspille automatisk

vælg det blå lydikon på dias --> højreklik --> brugerdefineret animation

i dropdown menuen hvor lyden fremkommer (i opgaveruden) vælg indstilling for effekt

Her kan du så sige at den fx først skal stoppe efter 10 dias eller hvad du nu ønsker,, så burde den virke gennem hele diasshowet, og det kedelige blå ikon kan du jo så bare smide uden for diaset :)

Håber du kan bruge det

Mvh
Martin
Avatar billede petre Nybegynder
26. januar 2006 - 14:43 #2
oka tak det virker så gi et svar og de 100 point er dine webt

Mvh.
Petre
Avatar billede webt Nybegynder
26. januar 2006 - 14:52 #3
Ja men her kommer et svar :) glad for at kunne hjælpe.. skulle lige tænke en ekstra gang eller to jo ikke ligefrem den mest logiske måde at gøre det på men sådan er powerpoint jo heh

Fortsat god dag
Martin