Avatar billede sunweb Nybegynder
26. januar 2006 - 11:51 Der er 6 kommentarer

Måle trafik på IIS

Hejsa,

Jeg er ved at opgradere, finde priser og ændre opsætning. Men før jeg gør mere, kunne jeg godt tænke mig at vide om man et sted i windows 2003 server, kan se den samlede trafik på en server, den pågældende server køre kun web via IIS.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et svar på dette??

På forhånd tak!!
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 12:11 #1
kan du med performance monitor vil jeg da mene.
Avatar billede sunweb Nybegynder
26. januar 2006 - 12:31 #2
Okay, cool.. Hvor finder jeg det?? Det er ikk bare båndbredde vel?? Altså kunne jo godt tænke mig at måle trafik kun på IIS
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 12:33 #3
controlpanel -> administration - >performance monitor, nej du kan sætte den til at måle stort set alt
Avatar billede sunweb Nybegynder
26. januar 2006 - 12:43 #4
aghhh oki.. Så kommer spørgsmålet til 1 mio. hvor finder jeg et sted hvor jeg vælger iis som måle enhed??? :)
Avatar billede cmoz Praktikant
26. januar 2006 - 19:07 #5
lav en counter/tæller log, klik add counters og deri vælg Web Service, og de du nok skal bruge er Total Bytes send/recieved/transefered.
Du kan gøre det for total, eller for de enkelte web sites (vælges til højre). Bare klik Add på de tællere du ønsker at bruge.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:46 #6
Brug for mere hjælp ?