Avatar billede baremig Nybegynder
27. april 2001 - 18:22 Der er 30 kommentarer og
4 løsninger

Ringetoner

Er der nogen der ved hvordan jeg kan konverterer ringetoner ( *.txt) til mp3
Jeg har kun programmet Nokring

Og er der nogen der har nogle ringe toner de ikke skal bruge ???

:~)
27. april 2001 - 18:27 #1
Pas på, det kan være eksperten tror du skal bruge de ringetoner i ulovligt øjemed - og 150 point..... det er nok lidt meget ifl visse brugere.

Undskyld jeg blander mig...
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 18:28 #2
der findes umiddelbart ikke nogen programmer der konvertere rtttl (nokias format for deres ringetoner) til MP3, faktisk har jeg ikke engang kendskab til nogen programmer, der kan konvertere dem til MIDI.

Nokia PC Composer, kan konvertere midi toner til ringetoner til mobilen, men det kan vist ikke køre baglæns igen. Skal du have en ringetone optaget over på MP3, så må du desværre bare finde ringetonen på telefonen og sætte den op til din speaker og så optage.
Avatar billede matias Nybegynder
27. april 2001 - 18:30 #3
ruderk...>> godt at se dig tilbage..*S*
Avatar billede baremig Nybegynder
27. april 2001 - 18:30 #4
Helt i orden det er ganske legitimt.
Vi har nogle ringetoner, men ønsker dem som mp3
og visa versa !
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 18:30 #5
det var selvfølgelig op til din mic og så optage :-)

Men som sagt - tag et kig på Nokias PC Composer først.
Avatar billede baremig Nybegynder
27. april 2001 - 18:32 #6
hvor finder jeg den ????
27. april 2001 - 18:33 #7
matias> tak, nu er JEG blevet sheriffen herinde, fra nu af finder jeg alt som lugter af at stride imod reglerne og melder det til admin.
Avatar billede matias Nybegynder
27. april 2001 - 18:36 #8
ruderk...>> i orden for mig...godt der er nogen der gider bruge tid på det.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 18:41 #9
hmm jeg har en side hvor du kan downloade en musik fil af ringetonen... de har alle de nyeste ringetoner kn det hjælpe dig?
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 18:56 #10
I am THE KING!:)
27. april 2001 - 19:01 #11
baremig> du må ikke anvende ringetoner fra kendte musikstykker, kommercielt hvis du ikke betaler den gældende koda-afgift, dette spørgsmål kan være ulovligt if ekspertens regler. Desuden er pointantallet med til at skabe inflation.

Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 19:02 #12
lol
27. april 2001 - 19:04 #13
lol too - men jeg mener det alligevel..
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 19:06 #14
Hvad snakke du om....det er da godt med sådan en point sum..ellers når vi da aldrig op til top 10... og hvis der skal begrænses med pointente så skal admin lige nulstille os alle eller sætte os på 300....alle skal have en fair chance
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 19:06 #15
bare før  du skriver det her:)
27. april 2001 - 19:09 #16
http://www.eksperten.dk/spm/68067

Jeg blev smidt ud pga selvsamme sagstype - uden varsel.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 20:06 #17
jeg siger igen
baremig>>
hmm jeg har en side hvor du kan downloade en musik fil af ringetonen... de har alle de nyeste ringetoner kn det hjælpe dig?
Avatar billede baremig Nybegynder
27. april 2001 - 20:22 #18
jamen, det er jeg da. Hvad hedder siden, talker?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 20:24 #19
2.sek så finder jeg den til dig :)
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 20:26 #20
ruderkongesomblevsmidtud>> Hvor meget jeg end syntes at det er fedt at du vil holde styr på eksperten, vil du så ikke godt være sød at oprette individuelle spørgsmål, eller skrive direkte til admin. Nu har jeg fået en masse mails i min postkasse, og jeg syntes dette er et ret interessant emne, men det er diskussionen om det er snyd eller ej ikke, så lad os holde os til det, vi snakker om her = mobilringetoner.

talker>> smid URL\'en herind, den kunne jeg da også godt tænke mig at kende, hvis ikke jeg kender den allerede.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 20:30 #21
øøøhhh smide hvorind jeg skriver det da bare her ;)
www.mobiltoner.dk
Jeg ved min bror har downloadet musiken i wav format men jeg kunne ikke lige finde det... men når han kommer hjem poster jeg lige en ny besked hvor det præcis var ;)
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 20:42 #22
du kan downloade prøver på TDC\'s nye indholdsbaserede sms\'er på www.dingelink.dk, men ellers er der jo SOL ringetoner - http://sms.sol.dk/ringtones/

Begge steder kan man høre bidder/hele stykker af ringetoner.
Avatar billede baremig Nybegynder
27. april 2001 - 21:18 #23
ved du hvordan de har gjort dét eller har du en idé om det, theartist?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 21:19 #24
når min bror siger følgende:
At ringe tonerne fant han på www.mobiltoner.dk
men selve wave filen fant han på dingelink
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 21:22 #25
På Dingelink.dk lyder det som om de har holdt en telefon op til en mikrofon, kvaliteten er meget ringe - egentlig forundrende nok, når de til og med tager penge for skidtet.

På SOL tror jeg faktisk det er den metode, selv om de lyder en smule bedre.

Husk på at ringetoner er meget \"simple\" toner, hvis man kan sige det sådan, så det er faktisk en meget tilfredsstillende resultat, der kan komme ud af denne lidt uprofessionelle metode.
Avatar billede baremig Nybegynder
27. april 2001 - 22:00 #26
Ok.
Spørgsmålet udvikler sig! Hvis der er nogle der har nogle indsigelser hører jeg meget gerne, så bliver spørgsmålet taget op til revurdering, men lad os prøve dog lige prøve engang.

Jeg tror også at det er det eks. dingelink.dk har gjort, så...
Kan man hokke \"out\" direkte op med \"in\" og på den måde optage direkte? (Altså uden at bruge højtaler > mic)
Avatar billede theartist Nybegynder
27. april 2001 - 22:27 #27
se den er spændende, men det tror jeg nu ikke du kan, da din outport bare levere analoge signaler og hvor en mic vil modtage disse og lave dem til digital igen, så har du ikke noget derimellem der kan gøre dette. Jeg har dog ikke meget viden på det punkt, så den må næsten gå ind under hardware sektionen på eksperten...
Avatar billede egede Nybegynder
27. april 2001 - 22:31 #28
Så vidt jeg ved er der da massere af midi2rtttl og lignende, prøv www.download.com søg på nokia eller rtttl

ruderkongesomblevsmidtud -> du har min fulde sympati, har da \"snakket\" med dig et par gange, godt du stadig er aktiv på www.eksperten.dk keep it up!!
Avatar billede baremig Nybegynder
28. april 2001 - 00:15 #29
talker: hvorhenne downloader man tonerne. Såvidt jeg kan se er der kun kildeteksterne til tonerne og ikke downloads og da slet ikke instances af ringetonerne som alm. lydfiler?
Avatar billede egede Nybegynder
28. april 2001 - 08:26 #30
www.mobilisten.subnet.dk :)

dog kun 114 forskellige.
Avatar billede misbruger Nybegynder
28. april 2001 - 14:56 #31
bare mig.....her er svaret på dit spørgsmål.....

disse programmer kan lave dine konverteringer...

http://download.cnet.com/downloads/0-1896425-100-4918597.html?tag=st.dl.1000

http://download.cnet.com/downloads/0-10054-100-5419985.html?tag=st.dl.10001
Avatar billede baremig Nybegynder
28. april 2001 - 15:15 #32
misbruger......stort !!!......105 point
talker......Takker !!!......15 point
theartist......Takker !!!......15 point
egede......Takker !!!......15 point
Avatar billede baremig Nybegynder
28. april 2001 - 15:18 #33
ruderkongesomblevsmidtud ---> hold da helt kæft hvor må du kede dig.....!
Life !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 15:34 #34
ruderkongesomblevsmidtud>>Vil du deltage konstruktivt fremover med en frisk bruger? Det giver ikke sympati at irritere alle andre,  og det håber jeg du kan se selv !