Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 18:22 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Nero/Win 2000 problem

Hallooo u guys :o)

Kan sq ikke brænde på min ny ellers dejlige HP 9300. Har selv en mistanke om, at det er fordi at WIN 2K genkender mit IDE-cd brænder drev som værende et SCSI (hvilket det jo ikker er). Jeg læste et svar et andet sted her på Eksperten vedr. dette emne, men det lød mere til at personen anvendte AMD og ikke som jeg Intel 800 Mhz (på et Epox bundkort). Svaret gik på nogle bestemte driver (det var en Daugaard der svarede) Nogen der kender en løsning på denne lille frækkert af et problem, *g*

Yours in Cyberspace; .._..Noz.._..
Avatar billede disky Nybegynder
27. april 2001 - 18:25 #1
check nero\'s hjemmeside
Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 18:25 #2
P:S Det er den allernyeste Nero 5; har oxo prøvet CDR Win, Adaptec m.v.
Avatar billede disky Nybegynder
27. april 2001 - 18:27 #3
5.5 er den nyeste
Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 18:27 #4
disky............> Been there; har også pløjet det meste af den lille diskrete 4000 siders help-tool igennem...
27. april 2001 - 18:28 #5
Pas på, det kan være eksperten tror du skal bruge den brænder i ulovligt øjemed - og 30 point..... det er nok lidt meget ifl visse brugere.

Undskyld jeg blander mig...
Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 18:29 #6
Den er der ikke officielt udgivet endnu, hm hm *g* Men det er ikke der problemet ligger, da det jo oxo er andre brændeprogz
Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 18:30 #7
....> Ruder Konge.... Af hvad for en fisk; mig ikke forstå ?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
27. april 2001 - 18:31 #8
ruderkonge:> Hold nu kæft!! Bare fordi du er bitter skal det ikke gå ud over andre!
Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 18:33 #9
Hej Daugaard

Det var jo dig der svarede ham jeg læste hvis svar
27. april 2001 - 18:55 #10
JD> Jeg er ikke bitter - jeg er sindsygt sur.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
27. april 2001 - 19:52 #11
Så pis et andet sted hen og være sur! Lad være med spamme i alle spørgsmål!
27. april 2001 - 19:53 #12
hahaha - somebody stop me (admin)
Avatar billede nozferatu Nybegynder
27. april 2001 - 20:18 #13
Daugaard...> Du har måske ikke løsningen denne gang ?? - problemet er jo identisk blot med en anden processor (tror jeg) !!!
Avatar billede eromaster Nybegynder
28. april 2001 - 10:19 #14
DU SKAL OPDATERE DINE ACPI DRIVERE... JEG HAR DEM LIGGENDE HVIS JEG SKAL SENDE DEM PER E-MAIL SIGER DU BARE TIL!!!!

OVER n OUT
//HC
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. april 2001 - 11:21 #15
Hvis din copmuter har et VIA chipset skal du opdatere din dine drivere! http://www.tweakup.dk/files/mobo/via4in1430v(a).zip - kopiér hele linket i din browser!
Avatar billede nozferatu Nybegynder
28. april 2001 - 11:43 #16
Jeg har faktisk selv lige netop fundet svaret; det var min Intel UltraATA storage driver der skulle updates (Vers. 6.10 og ikke den 6.0 jeg havde). Kan umiddelbart ikke lige se om nogen af jeres svar dækker det, men sig til og den pågældende skal naturligvis få point\'ene
Avatar billede nozferatu Nybegynder
28. april 2001 - 15:49 #17
Nå, men så.....