Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
26. januar 2006 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg sim-kortet ud af min Motorola V3

Hejsa!

Jeg har forsøgt i laaang tid at få sim-kortet ud af min Motorola V3, men jeg kan simpelthen ikke få det ud...

Håber nogle kan hjælpe...

http://peecee.dk/uploads/pics/motorola.jpg
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
26. januar 2006 - 10:52 #1
Er det ikke bare at åbne den lille sølvklap???
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
26. januar 2006 - 10:59 #2
eller skubbe det ud under sølvklappen!?!?!
Avatar billede niklasbn Nybegynder
26. januar 2006 - 11:44 #3
Hej har selv en Moto v3

og du skal bare åbne klappen og tage batteriet ud af mobilen og så skubbe simkortet ud med tommelfingeren! :) Er nemt nok! :P

Mvh.
Niklas Nedergaard
Avatar billede skovge Novice
26. januar 2006 - 13:13 #4
Har også en V3'er, og mit simkort er også lidt svært at få ud - det er meningen som niklasbn skriver, at man bare skal skubbe det ud, men i min tlf er det ikke særlig "bare", der kræver det en ret ihærdig indsats, hvor man evt. med en gummidut får skubbet kortet det første lille stykke ud, og så får fat i det enten med fingrene eller en flad tang - ved ikke hvorfor det er så svært eller hvorfor der er denne forskel fra tlf til tlf.