Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 18:14 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvor stor (Cm x cm ) er en alm. check??

Da jeg sidder og laver et gavekort hvor der skal placeres en check i midten vil jeg egentlig gerne vide hvor stor sådan en er ?

Mvh

Klas - www.cosmicweb.dk
Avatar billede top Nybegynder
27. april 2001 - 18:22 #1
Jeg har en liggende der er 18cmx8cm, men om det er std.mål ved jeg ikke. Måske hr. Møller fra Nordsjælland ved hvor store de er (ved et variabelt antal nuller) :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. april 2001 - 18:23 #2
Det kommer vel an på hvilken bank, ring og spørg din bank
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 18:25 #3
Det er ikke fra min bank .. :(
Avatar billede top Nybegynder
27. april 2001 - 18:30 #4
Ved nærmere eftertanke kunne man vel forestille sig der er std.mål, da det letter maskinel udprintning og aflæsning :-?
27. april 2001 - 18:30 #5
Pas på, det kan være eksperten tror du vil anvende disse checks til ulovlige formål - og 60 point..... det er nok lidt meget ifl visse brugere.

Undskyld jeg blander mig...
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 18:34 #6
Jeg smider da gerne billedet op her på eksperten om lidt når det er færdigt :)

Men tror nu næppe at der er nogle der er mistroiske over det - Og 60 points er da ikke meget . Jeg tænkte på at bruge et par hundrede som jeg normalt gør .. det får man nemlig hurtigere svar ved. .og jeg skal afsted om 1½ time - Hvor det altså skal være færdigt :-)
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 18:36 #7
http://212.10.88.36/68280.jpg

Ikke helt færdigt endnu . . mangler lidt tekst .. skal være et gavekort til et weekend ophold for min søster + mand og nyfødt datter  :o)
Avatar billede top Nybegynder
27. april 2001 - 18:41 #8
Det ser seriøst godt ud.. Hvis du vil helgardere dig laver du bare den hvide box mindre, og lader checken sidde fast i to diagonale sprækker.
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 18:43 #9
Nu har jeg lige smidt et par tekst felter ind . .jeg kunne jo også bare helt fjerne boksen .. og så bare smække checken ned midt i det hele . .så mangler der godtnok en lille kant . .men så undgår jeg ihvertfald at alve en forkert størrelse :)
27. april 2001 - 18:46 #10
klas> Jeg blev ekskluderet af samme årsag.
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 18:47 #11
yeah right . . der har været andet med i spillet . Jeg har været på eksperten i et par år . .ved at folk ikke bliver slettet uden en god grund.
27. april 2001 - 18:54 #12
ifl. eksperten er for høje pointsatser med til at skabe en point-inflation derfor blev jeg ekskluderet - antager jeg, for de svarer ikke på mine mails.
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 19:09 #13
60 points er da ikke noget vildt . . nægter at tro at du blev smidt ud pga det. .

btw. http://212.10.88.36/68280.jpg  final version . . har fjernet rammen til checken så spørgsmålet var alligevel overflødigt  ;o)
27. april 2001 - 19:11 #14
Sandheden, så pas på jeres point og jeres spørgsmåls indhold. I bliver sparket ud med hovedet først.
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 19:14 #15
ja da . . tjek mine spørgsmål igennem . . der har da være mange hvor jeg har givet et par hundrede points . . jeg er her da stadig?

Kom med nogle referencer fra de spørgsmål som fik dig smidt ud
Avatar billede flummer Nybegynder
27. april 2001 - 19:17 #16
De udenlandske checks svinger en del i deres størrelser Klas.
Men jeg mener at danske checks har et standard mål, desværre er jeg af den grudige type som ikke måler mine checks, men kun kigger på selve beløbet inden jeg veksler dem :-)
27. april 2001 - 19:31 #17
klas> de har desværre slettet det der fik mig ud af klappen
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 19:34 #18
Så har det jo også været mere end blot 60 points . . så lad være med at tude i dette spørgsmål.
27. april 2001 - 19:39 #19
Avatar billede klas Juniormester
27. april 2001 - 21:18 #20
Jeps . .det er jo det jeg siger . .jeg er da ikke blevet smidt ud . . Jeg stod og manglede dem rimeligt meget  .så jeg havde intet imod at bruge 300 points på det . .

Over and out .. tilbage næste uge
Avatar billede parazite Nybegynder
28. april 2001 - 15:31 #21
ruderkonge : TAG DIG NU SAMMEN! Der er forskel på at bruge 60 point på et seriøst spørgsmål og 1000 (!!!) point på et spørgsmål hvor du beder folk downloade et program!