Avatar billede mrslayer Nybegynder
26. januar 2006 - 08:19 Der er 3 kommentarer

GPS enhed, med java drivere

Hejsa.

nogle der ved om der findes et GPS modul hvor driverne er skrevet i Java?
Hvis ja, hvilket.

mvh: lasse
Avatar billede mwl Nybegynder
26. januar 2006 - 19:37 #1
Ikke umiddelbart, men de fleste GPS enheder kommunikerer med NMEA protokollen, som er meget simpel. Se evt. mere på http://en.wikipedia.org/wiki/NMEA
Avatar billede mrslayer Nybegynder
28. januar 2006 - 23:08 #2
Hey ja det bliver vel det jeg kommer til at nøjes med, jeg havde heller ikke ligefrem regnet med at det vrimlede med GPS enheder hvis drivere var udviklet i java.

Nå ja men NMEA eller Garmin bliver så målet, jeg skal lige tjekket hvilke af protokolerne som ønskes anvendt. Eller om jeg måske kan presse dem til at vælge et andet sprog (mmmmmmm c++)
Avatar billede mrslayer Nybegynder
07. februar 2006 - 10:31 #3
lukket.