Avatar billede sam5412 Nybegynder
25. januar 2006 - 19:08 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Brug af tv som skærm ?

Er der nogen som kan forklare mig hvad for kort jeg skal købe for at kunne bruge midt tv som skærm, jeg har dels en stationær og en bærbar computer.. og kør med windows xp H E, på dem.
Jeg skal bare kunne bruge tv,et som skærm når jeg surfer rundt ikke noget med spil eller lignende.Kan jeg overovedet bruge min bærbare når jeg vil se skærmbilledet på tven ?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 19:23 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=150243
Det er et grafikkort til din pc..med s-videoudgang..
/Istebjerg
Avatar billede sam5412 Nybegynder
25. januar 2006 - 19:26 #2
Okay... tak for det, hvad så med min bærbare kan jeg på nogen måde kople den til tven ..  ?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 19:27 #3
Du kan se efter på din bærbare om der er et rundt stik med et "S->" tegn over.
Der skulle ikke være noget problem med at benytte et tv som skærm (det eneste er at selve opløsningen på et tv er en del ringere end ved en rigtigt LDC-skærm beregnet til formålet).
/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 19:28 #4
rettelse LCD skærm...
Avatar billede sam5412 Nybegynder
25. januar 2006 - 19:33 #5
Tak for de svar.. jo ka se at jeg har et rundt gult stik med plads til 4 runde ben og så er der 2 4 kantede hul,et for oven og et for neden,der står godtnok ikke noget s,men der er aftegnet et tv.. så det må væl være det samme.
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 19:37 #6
Yeps, netop.. så kan du uden problemer bruge den bærbare.. så skal du bare ha' et stik.. Finder lige et link til dig...
/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 19:41 #7
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14247
Kablet er med scart i den ene ende (til tv) og med S-video+lyd i den anden ende.
Kablet er 10 m. hvis du har brug for kortere findes det også.. men nu har du en ide om hvordan det skal se ud..
/Istebjerg
Avatar billede sam5412 Nybegynder
25. januar 2006 - 19:42 #8
Helt utroligt så hurtigt jeg får svar på mine spørgsmål som jeg har brugt dage og uger på at spekulere på :-)
Avatar billede sam5412 Nybegynder
25. januar 2006 - 19:44 #9
Jeg siger mange tak for hjælpen,så må vi se om jeg kan få det til at fungere. *GG*
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 19:45 #10
:-) glad for at kunne hjælpe (du kan jo lige se om din alm. pc har et stik som din bærbare, så skal du kun ha' kablet)...
/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 20:14 #11
Kan se at du er ny...:-)
For at lukke spørgsmålet skal du markere navn, og trykke accepter..
Avatar billede sam5412 Nybegynder
25. januar 2006 - 20:27 #12
Ja... Tak for det :-)