Avatar billede andersbremer Nybegynder
25. januar 2006 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af layout på postvælger

Jeg vil gerne have ændret layoutet på postvælgeren i en formular.
Eksempelvis vil jeg gerne have den hvid i stedet for grå.

Kan det lade sig gøre, og hvordan?

Mvh
Anders
Avatar billede -anders- Juniormester
25. januar 2006 - 13:16 #1
Hej andersbremer
Nej, det kan ikke umidelbart ændres uanset om det er en fortløbende formen eller en form med enkeltkolonne vil postvælger være grå, men du kan vælge at fjerne postvælger i stedet, dette er muligt ved at gå i designvisning på formen under fanebaldet formater, kan du angive om postvælger skal vises eller ikke vises, men grå vil de altid være
Avatar billede andersbremer Nybegynder
25. januar 2006 - 15:40 #2
Ok. Det er modta'et.
Tak!
Avatar billede -anders- Juniormester
25. januar 2006 - 16:54 #3
Selv tak, og tak for point :o). Hvis du vælger at skjule postvælger kan dette lade sig gøre i fortløbne forms og enkelt kolonne, men ikke hvis du vælger at vise en fotløbende form i dataark