Avatar billede ultra Nybegynder
25. januar 2006 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Køb af Mus?

Har brug for nogle gode råd mht. køb af mus til min bærbare computer.

Jeg har kigget på den her, men ved ikke om den er det værd. (min bærbar er en ThinkPad)
http://www.laptops.dk/product_info.php?Path=50_67&products_id=545

Har også kigget på en laser mus fra samsung med 16000 dpi til 199.

Tak!

PS. Skal bruges til alm. brug men også til grafik udvikling (Adobe PhotoShop, Illustraor etc.)
Avatar billede mrrius Nybegynder
25. januar 2006 - 12:07 #1
Jeg kan se at det er en mus med hale du har kik på...
Jeg har et indtryk af, at lazer mus bruger lidt mindre strøm end en alm optisk mus, og til grafik, vil det nok være rart med en høj opløsnings mus , så jeg vil vælge en lazer mus.
Avatar billede huset Praktikant
25. januar 2006 - 12:07 #2
Bruger denne til samme ting som du
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=167057
Avatar billede innercitydk Nybegynder
25. januar 2006 - 12:12 #3
Jeg vil ikke anbefale at du køber IBM musen med mindre det er design du går efter :) Den ser rigtig fed ud, men har kun 400 Dpi.

http://igadgets.com/24p0480.html

Jeg ville helt sikkert vælge Samsungs model. Den er da utrolig billig!

Vh Nicki
Avatar billede huset Praktikant
25. januar 2006 - 13:37 #4
Var også et svar hefra
Avatar billede sadiq Nybegynder
25. januar 2006 - 15:14 #5
Tja.. Jeg syntes at man skulle købe en mus til bærbar fra en TDC butik der kan man få dem billigt. sikker af god kvalitet. så for man sikkert også garanti med på 6mån-1år.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
25. januar 2006 - 15:18 #6
Det var da et lunkent svar sadig! Uanset hvor på nettet du handler, hos danske virksomheder, gælder de samme regler som for en tdc butik. Det skal være en mus med høj dpi da præcision har utrolig meget at sige ved bla. grafisk produktion!

Vh Nicki
Avatar billede sadiq Nybegynder
25. januar 2006 - 18:43 #7
Ok undskyld slap af !!!!!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
25. januar 2006 - 19:02 #8
Hehe sadig det skal du ikke undskylde for ;)
Avatar billede ultra Nybegynder
25. januar 2006 - 22:13 #9
...takker mange gange!
Avatar billede huset Praktikant
25. januar 2006 - 22:21 #10
hm
Avatar billede ultra Nybegynder
26. januar 2006 - 18:04 #11
Fik købt den her Samsung Pleomax Laser SPM-9000 til 199,- kr.