Avatar billede calle12 Nybegynder
25. januar 2006 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tema til nokia N90

Hey

Her købt en nokia n90 mobil, og er ved at være lidt træt af det tema der er på telefonen, og på nokias hjemmeside er der 2 kedelige. er det nogle der kender et sted hvor man kan finde sådanne tema'er?
PS. telefonen køre hvis ikke på de normale tema'er som de andre telefonen, fin en fra en 6230i og den kan den ikke køre....

Hilsen
Calle
Avatar billede kalp Novice
25. januar 2006 - 11:55 #1
temaoverførsler der hvor du skifter tema.
Tryk på Navigationstasten.
Følg anvisningerne i displayet for at downloade det ønskede billede.
Find Vis, og tryk på Navigationstasten.

Kræver WAP, GRPRS er installeret.
Avatar billede kalp Novice
25. januar 2006 - 11:56 #2
ellers hent herfra
http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n90-themes/1/

men så skal du overfører dem til din telefon
Avatar billede kalp Novice
25. januar 2006 - 11:57 #3
pc -> telefon selvfølgelig.. for de bliver hentet ned på din tlf.
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. januar 2006 - 12:00 #4
Avatar billede calle12 Nybegynder
25. januar 2006 - 14:57 #5
kalp: jeg ved godt hvor man henter dem henne via telefonen, problemet er bare at der ikke er mere en 2!!!
Doggy82: skidegod side der er masser af ting der inde, og ja en n91 tema'er virker også til n90
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. januar 2006 - 15:03 #6
Ja, det er den bedste side med ting til mobiler :)
Avatar billede calle12 Nybegynder
25. januar 2006 - 15:08 #7
helt sikker!
Avatar billede kalp Novice
25. januar 2006 - 17:20 #8
Kommentar: calle12

okay.. troede du mente at du kun havde 2 på din tlf... men om ikke andet så var der masser på det link jeg opgav..

but nevermind:)