Avatar billede nilsen Nybegynder
25. januar 2006 - 00:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

m4p filer (itunes) til mp3

Ga
Hvordan konvertere m4p filer til mp3??
slik at jeg kan afspille de i min creative zen spiller
Nilsen
Avatar billede soreno Praktikant
25. januar 2006 - 08:52 #1
Det kan du med Hymn:
http://www.hymn-project.org/
Avatar billede nilsen Nybegynder
25. januar 2006 - 11:10 #2
gd
tks
Men den fungerte fatisk ikke.
N.
Avatar billede soreno Praktikant
25. januar 2006 - 11:14 #3
Hvad er det der ikke virker.

Jeg har ingen problemer med at få det til at virke.
Avatar billede nilsen Nybegynder
25. januar 2006 - 13:21 #4
gdi
Programmet vil ikke convertere filene fra itunes.
Det er m4p filer som jeg lastet ned igår, 12 stk, hymn læser igennom hele rækken, men gir derefter besked at filene ikke kunne converteres, jeg ved ikke om itunes har lagt en ny copybeskyttelse på filene som hymn ikke gennkenner.
Noen løsning?
N.
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 15:50 #5
Hvis du vil konventere m4p filer til mp3 kan du bruge dette program: http://www.download.com/Focus-MP3-Recorder/3000-2140_4-10481736.html

Mvh.
Niklas Nedergaard
Avatar billede nilsen Nybegynder
25. januar 2006 - 16:48 #6
gd
niklas
sri, programmet virker ikke
efter nedlasting og indstallering startet programmet, deretter ble det avbrutt og efter det ikke muligt at starte op.
Nilsen
Avatar billede niklasbn Nybegynder
25. januar 2006 - 16:52 #7
Det virker ellers helt fint med mig! Prøb at installere det om igen?
Avatar billede nilsen Nybegynder
26. januar 2006 - 09:41 #8
gm
Det har jeg forsøgt, afindstalleret og geninnstalleret, men uden resultat, måske har det vært en fejl ved nedlasting/el. indstallation, og nå fungerer skitet ikke.
Jeg kan altså ikke få bekræftet at jeg kan bruge programmet.
Jeg har fundet en metode, meget omstendelig, brænde en lyd cd derefter rippe den tilbage til pc, og så tilsist oveføre den tilmp3 spilleren, mister imidelertid tags etc, hadde håbet et smart lille program kunde gøre jobben??
Nilsen
Avatar billede danili_j Nybegynder
05. februar 2006 - 16:06 #9
søg "m4p to mp3 converter" på google og husk google er din ven
Avatar billede nilsen Nybegynder
10. februar 2006 - 08:08 #10
gm
Jeg har desv. ikke kommet lenger med itunes.
soreno, dit forslag var det som fungerte tilnærmet, men desv. var det ikke oppdatert til itunes 6 - som er nødvendig for å få filene converteret. De håper imidlertid at dette skal være iorden innenfor overskuelig fremtid - så poengene er dine, hvis du kan legge et svar.
Jeg har forsøgt endel andre programmer via google, men de fleste fungerer overhode ikke, og 1 gjorde direkte skade. Min gode ven google kunne altså ikke klare jobben denne gang.
Nilsen
Avatar billede soreno Praktikant
10. februar 2006 - 09:21 #11
Jeg linkede til hymn.
Har du prøvet JHymn (som skulle være nyere) ?
http://www.hymn-project.org/download/JHymn_0_9_2_win.zip

Det kræver java runtime environment (JRE) for at kunne køre.
Avatar billede nilsen Nybegynder
10. februar 2006 - 11:41 #12
soreno
ja, jeg har nettopp undersøgt i et forum på hjemmesiden, og det har fortsatt ikke løst problemet med itunes 6, men forhåpentligvis kommer det snart.
Nilsen