Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 18:29 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Fifa Manager 2005

Hej.
Hvis der er nogen derude som har Fifa Manager 2006 så vær' lige venlige at skriv.. :D
Avatar billede wadstroem85 Nybegynder
26. januar 2006 - 02:46 #1
det har jeg... men en af mine venner låner det for tiden... hva da?!
Avatar billede niklasbn Nybegynder
26. januar 2006 - 11:51 #2
Det har jeg! :)
Hvorfor?
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
26. januar 2006 - 12:35 #3
Okey det lyder godt.. Jeg har kun på engelsk nemlig så ville hører om en af jer gad sende den danske oversættelse ? enten til mail k_m003@hotmail.com eller over MSN på samme mail det ville være meget rart :D
Ps. Det er fordi jeg købte spillet i England :(
Avatar billede wadstroem85 Nybegynder
26. januar 2006 - 14:28 #4
så vidt jeg husker findes der ikke nogen dansk verison af Total Club Manager 2005 eller Fifa Manager 2006 for den sags skyld, det nok mere noget man altid kommer til at drømme om???
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
26. januar 2006 - 15:44 #5
Ej hvad øv jeg troede ellers at det var derfor :( meget trist nu hehe... Det gør det 100 gange nemmerepå dansk
Avatar billede wadstroem85 Nybegynder
26. januar 2006 - 20:28 #6
det ved jeg... hehe, men alting kan jo ikke komme på et sølvfad *GH*...
men hvis du har et program der kan lave det på dansk, hvilket kommer til at tage tid, kan du jo selv lave det danske sprog i systemet... men det har EA nok sørget for at man ikke kan... men det kan være det kommer på et tidspunkt hvis der er nok efterspørgsel fra Danmark *S*
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
29. januar 2006 - 13:31 #7
Niklasbn opret lige et svar så i kan dele pointene
Avatar billede niklasbn Nybegynder
03. februar 2006 - 21:20 #8
Her er et svar?