Avatar billede Nesta Juniormester
24. januar 2006 - 16:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Rigtige drivere

Hej

Jeg har mistet min CD til mit bundkort ASUS P4C800-E Deluxe.

Jeg har fundet en masse drivere til det, men ved ikke hvilke, som jeg skal downloade.

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P4C800-E%20Deluxe

Hvilken BIOS-driver (hvordan installeres denne?)

Lyd, netværksdriver og andre nødvendige.

En der kan hjælpe?
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 16:51 #1
Tjk i enhedhåntering de enhedder som ikke virker skal du bare have driver til.

Hvis du ikke ved hvor dan man kommer ind på enhedshåndtering fortæller jeg dig det har.>> Højerklik på Dernne Computer--> klik på fanen Hardware-->> Klik på knappen enhed håndtering.

Jeg håber jeg kunne hjælpe dig.
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 16:57 #2
Bios skal du ikke opdatere medmindre du ahr et hardware problem som BIOS løser, ellers er der INGEN grund til at opdatere den (og nej den med jamen den nyeste må da være bedst, ja hvis man har problemer, ellers nej)
Avatar billede Nesta Juniormester
24. januar 2006 - 17:15 #3
Well.

Det er ikke denne her PC, som jeg sidder ved.

Det er en anden, som jeg ikke kan komme på nettet med pga. manglende drivere. Nu har jeg så fundet nogle drivere, men som er udpakkket fra en Winzip fil. Men kan jo ikke brænde mapper :(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. januar 2006 - 17:21 #4
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. januar 2006 - 17:23 #5
og er dit bundkort ikke med et Intel-chipset.->> http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/utils/inf5021003.zip
Avatar billede Nesta Juniormester
24. januar 2006 - 18:03 #6
Mange tak.

Den med netkort... har prøvet at udpakke den. Men der er ikke en .exe / autorun.exe ligesom ved de andre drivere. Ved du hvad jeg gør med den?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. januar 2006 - 18:16 #7
du finder enhedshåndtering....(win+pause), og trykker opdater driver,.. og henviser så til filen..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. januar 2006 - 20:21 #8
virker det..??
Avatar billede Nesta Juniormester
24. januar 2006 - 20:50 #9
Jep, det virkede :-) Mangler bare en USB 2.0 driver.

Inde i 'Denne computer', der viser den ikke logoet af mit DVD drev men blot det som cd-rom drev. Når jeg smækker en dvd i, så virker det dog fint. Har hentet codecs. Ved du hvad det kan skyldes?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. januar 2006 - 21:27 #10
usb 2.0, så skal du opdatere til sp2..

logoet til dit dvd.. sikkert det samme.., men prøv at installere et dvd-program.. power dvd, ell.lign.?

smider et svar.