Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 16:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsom opstart af XP

Hej..

Når jeg tænder min computer er den ufattelig langsom (1-2 min) om at starte op (til jeg er på skrivebordet). Jeg har en fujitsu siemens laptop (pentium 4, 3 ghz).
Hvad kan være galt? eller er det ganske normalt?

På forhånd tak for jeres hjælp.
Avatar billede levithan Nybegynder
24. januar 2006 - 16:36 #1
lyder godt nok lidt længe. Prøv at scanne for virus http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2006 - 16:49 #2
kan også være at du har mange programmer/services som starter op sammen med windows.
prøv at gå ind i:
Start -> Kør ->  skriv  msconfig  og vælg fanebladet start og se om der er noget som ikke behøver at starte op sammen med windows.
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 16:55 #3
Hvis du har meget på din pc så defragmenter din pc. Kør Diskdefragmentering, og så kør disk oprydning, scan din computer for virus/spyware/adware/malware
Avatar billede sadiq Nybegynder
24. januar 2006 - 18:58 #4
Hvis intet af det virkede ville jeg få mig en ny computer
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 09:04 #5
ok