Avatar billede viljamur Nybegynder
24. januar 2006 - 14:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bevare overskrifters typografi ved kopiering mellem dokumenter

Jeg laver et blad i word. Indlæg til bladet kommer også som word-filer. Når jeg kopierer tekst og overskrifter i et indlæg, og derefter indsætter i bladets wordfil, ændrer overskrifter sig.

Hvordan opnår jeg, at overskrifters størrelse, skrifttype og farve blir bevaret, når jeg indsætter i bladets wordfil ?
Avatar billede rvm Nybegynder
24. januar 2006 - 14:31 #1
Hvilken version af Word bruger du?
Avatar billede tjp Mester
24. januar 2006 - 15:35 #2
Opretter en skabelon med den ønskede typografi.
Avatar billede viljamur Nybegynder
24. januar 2006 - 16:47 #3
Bruger Word 97 SR-2
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 21:36 #4
Du kan også bruge forskellig sidehoved- /sidefod ved at indsætte sektionsskift.
Avatar billede tjp Mester
24. januar 2006 - 23:01 #5
Ups, jeg fik vist ikke læst spørgsmålet grundigt nok - det var inlæggenes typografi der bliver ændret til bladets, right? Du har ikke overvejet at skifte til en nyere Word? Der bliver man spurgt om man vil bevare den oprindelige formatering.

>>hans-jensen
Du læser vist ligesom mig lidt for hurtigt, for hvad har sidehoved-/sidefod med spørgsmålet at gøre? ;-)
Avatar billede viljamur Nybegynder
01. februar 2006 - 11:06 #6
Lukker spørgsmålet