Avatar billede radiohead Nybegynder
24. januar 2006 - 13:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget koster en side med indhold?

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange penge man kan tillade sig at tage for en komplet og pæn/stilfuld side med 7-8 undersider.

Jeg ved godt, at det selvfølgelig afhænger af om man tager timeløn eller ej, men sådan gennemsnitligt... Hvor meget tager man?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. januar 2006 - 13:16 #1
Kommer jo an på hvad det er programmeret i (admin eller ej). Og hvordan designet ser ud.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. januar 2006 - 13:18 #2
Men hvis du er amatør, så tag det som lærepenge. Så kan du nok ikke få mange kroner alligevel.
Avatar billede zambezi Nybegynder
24. januar 2006 - 13:19 #3
Det kommer an på hvor mange timer har du brugt på at designe og sætte siden op...jeg vil gette på 3-4000,- i alt
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. januar 2006 - 13:20 #4
Programmeringssproget burde vel ikke tælle det store, så længe siden lever op til kundens krav. Så er det vel ligemeget om den er programmeret i html, asp eller php..?

I dette tilfælde er det udelukkende html/javascript/css.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. januar 2006 - 13:21 #5
Det jeg mente var om det kun var html (hvilket det var), altså ingen adminside...
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. januar 2006 - 13:22 #6
Og jo det har noget at sige om du kun har brugt html, eller et serversidesprog pga dynamikken.
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. januar 2006 - 13:24 #7
Siden skal ikke være fleksibel. Udelukkende til præsentation.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. januar 2006 - 15:45 #8
vi kan jo ikke sætte en pris for dig? Det må da være 100% op til dig, nogle tager 500 for såden en opgave andre tager 15.000

Hvis du kun mener dit niveau er til 500 kroner, jamen så tager du den pris, hvis du mener dit niveau er højere, og du har brugt en del timer, såtager du en højere pris.

Det er meget enkelt, men det er noget du ene og alene skal vurdere. Og ikke andre.
Avatar billede zambezi Nybegynder
24. januar 2006 - 16:07 #9
Jeg er enig med triple-x!
Avatar billede magisteren Nybegynder
24. januar 2006 - 20:13 #10
1,5 time pr. side til design, css og søgemaskineoptimering vil for mig være et rimeligt udgangspunkt; så kan du sætte timeprisen efter din kunnen og opgavens karakter...? Men som de andre bud indikere er der mange faktorer der spiller ind på hvornår prisen er rimelig eller urimelig.
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2006 - 14:22 #11
Så blev det vist lukketid