Avatar billede donby Nybegynder
24. januar 2006 - 13:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan melder jeg en bruger til coadmin?

jeg vil gerne vide hvordan jeg melder en bruger til coadmin

mvh

donby
Avatar billede roenving Novice
24. januar 2006 - 13:11 #1
Tryk på Anmeld misbrug under Funktioner til venstre !-)

-- og her skal du selv lægge et svar og acceptere det, da spørgsmål om Eksperten og dens funktion pr. kotme er gratis !o]
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. januar 2006 - 13:12 #2
Brug "Anmeld misbrug"-funktionen under "Funktioner"-boksen til venstre.

Spm om eksperten er gratis.. læg selv et svar, marker det og derefter accepter det.

/theSurfer
Avatar billede donby Nybegynder
24. januar 2006 - 13:16 #3
funktioner?? kan ikke finde den.. hvor er det?? under opret spm eller hvordan?
Avatar billede exp Juniormester
24. januar 2006 - 13:20 #4
I menuen under "mine data" (det blå område til venstre) er der et punkt der hedder "Funktioner" - der ligger "Anmeld misbrug" :-)
Avatar billede donby Nybegynder
24. januar 2006 - 13:25 #5
tror det virkede (håber jeg da) tak for hjælpen.. exp ligger du et svar, da det var dit indlæg der hjalp
Avatar billede donby Nybegynder
24. januar 2006 - 13:26 #6
ups så lige jeg selv skulle svare, sorry :-)
Avatar billede huset Praktikant
24. januar 2006 - 18:00 #7
Det lykkedes dig sørme at finde ud af at anmelde mig ROFL!

Går ud fra coadmins ser hvor tynd en is du er ude på!

Beklager denne SPAM men det er jo åbenlyst hvem du ville anmelde mig siden jeg efter denne tråd har modtager 2 stk med ref til tråde med dig i!

Sikke en børnehave efterhånden
Avatar billede trausser Nybegynder
25. januar 2006 - 23:06 #8
... og dit indlæg viser tydeligt, hvem der er børnehavens/flæbeklubbens leder.

Beklager denne spam, men det er jo åbenlyst, at du piver, fordi du har dårlig samvittighed.