Avatar billede eblakoe Nybegynder
24. januar 2006 - 13:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænding fra DVD til Bærbar DVDbrænder

Hej Eksperter
Jeg har en Kiss 558 DVD optager, hvor jeg gerne vil kunne brænde noget af det jeg optager fra tv ned på et medie.
Kan det lade sig gøre og hvordan?
med venlig hilsen Eivind
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. januar 2006 - 15:54 #1
Det burde være det letteste i verden.. men jeg er ikke helt klar over, om din Kiss-model kun kan optage på harddisk eller også på et medie!?!?

Ellers skulle det da være muligt at føre det du har optaget over på en pc med dvd-drev...
Er sikker på de kan hjælpe dig i KISS-forumet her ---> http://www.recordere.dk/forum/
Avatar billede eblakoe Nybegynder
25. januar 2006 - 12:54 #2
Hej Uffestenberg
DVDen har en hardisk men er det ikke sådan at der er en spæring m.h.s.t.
kopiering til medie ?

mvh Eivind
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. januar 2006 - 13:13 #3
Det tror jeg ikke.. på min 2500 kr.-DVD-recorder fra Kvickly kan jeg optage fra TV'et direkte på DVD. Eller optage på harddisken og så senere flytte det over på en DVD-skive...
Check evt. din brugsanvisning... det burde være såre simplet ;-)
Avatar billede eblakoe Nybegynder
29. januar 2006 - 12:09 #4
Jeg har fundet ud af at overføre det til pcen via internetet.
Send lige en besked som svar så jeg kan give dig point.

mvh
Eivind
Avatar billede uffesteenberg Novice
29. januar 2006 - 15:47 #5
Fint fint.. men jeg kan nu stadig ikke forstå, du ikke bare kan kopiere det ud på en DVD-skive i KISS'en