Avatar billede frseverin Nybegynder
24. januar 2006 - 11:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Produktion af Computere

Hej. jeg er i gang med at skrive en eksamen rapor om PC'en. så jeg ville spørge om nogen ved hvor længe det tager at BYGGE en computer fra bunden. jeg mener hvor lang tid bruger de forskellige firmaer på at bygge en computer, så den er klar til at blive solgt.

har ikke kunne finde det på nettet!

                          Tak!!!
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 11:22 #1
det vil man ikke kunne finde svar på, ingen firmaer vil gå ud og sige, vi er så og så lang tid eller har været så og så lang tig om at udvikle / producere dette produkt, det vil der absolut intet være at vinde ved. (tværtimod, det vil meget nemt kunne være dårlig reklame)
Avatar billede frseverin Nybegynder
24. januar 2006 - 11:27 #2
Okay , den information kan jeg sagtens bruge :)
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 11:33 #3
er ikke helt med ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2006 - 12:52 #4
Det betyder at han kunne bruge det du skrev :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2006 - 12:54 #5
frseverin> http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=frseverin&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Mon ikke det var på tide at få lukket nogle af disse 18 spørgsmål? Du har ikke accepteret svar i et eneste af dem endnu...
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 13:02 #6
suk en gang imellem fatter ikke jeg bliver ved med at hjælpe folk
Avatar billede frseverin Nybegynder
24. januar 2006 - 14:24 #7
jeg har skam trykket Accepter op til flere gangem ved mine poster, men der sker bare ikke noget.
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 15:03 #8
du skal lige markere mit navn før du kan trykke accepter ;)