Avatar billede naesbygaard Nybegynder
27. april 2001 - 14:37 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

BannerReklamer... IGEN IGEN :)

Hej Eksperter,

Jeg har brug for at få lidt information om bannerreklamer! I al sin enkelthed vil jeg blot have en masse eksempler på sites med bannere og så noget med hvormange kr. de har tjent på sitet, og hvor mange besøgende der har været osv.

Altså jeg forsøger at finde ud af hvor mange besøgende man skal have for at kunne tjene x kroner. Jeg er klar over at der skal tages forbehold for sitets indhold osv. Men hvis i kommer med en url og nogle stats som fortæller hvor mange besøgende der har været, og hvad man sådan ca. kan tjene på/i har tjent på sitet?

/NbG
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:39 #1
Meget enkelt... mindst 1000 besøgende om dage...eller have meget trofaste banner klikkere og find dig en www.danban.dk interessant sponsor her inde som folk vil klikke på
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:40 #2
1000 er faktisk et lille beløb..jeg ville tror en 4-5000 minimum får at få nogen $$$$ penge ud af det
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
27. april 2001 - 14:41 #3
ewc2k -> Hvad mener du med: \"og find dig en www.danban.dk interessant sponsor her inde som folk vil klikke på\"?

Skal man oprette sig hos danban eller hvad?

/NbG
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
27. april 2001 - 14:42 #4
ewc2k -> Hvad snakker vi så om i $ ?

/NbG
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:43 #5
Folk fortæller ikke hvor meget de tjener..men se på eksperten.dk han har reklamer og tjener vel 3-400kr om dagen eller mindre...jeg ved ikke lige hvor mange der klikker på bannerne
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 14:43 #6
måske følgende artikel kunne have din interesse:

http://www.estrategi.dk/artikkel.asp?articlesID=223

/kenneth
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 14:44 #7
www.tjenester.dk
er de ligeglade med hvor mange der har været på din site og hvor gamel du er....
på www,tradesoubler.dk
er der også rig muglighed for at tjene mange penge...
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:45 #8
du skal oprette en profil på www.danban.dk så er der en liste programmer-sponsore, som du kan vælge imellem..altavista hvis du har noget der passer ind med dem.. $$$ er for en lille side en 5-700 kr om ugen $$for en stor side er 10000kr efter skat om måneden..

www.chatten.dk  tjener ca. 10000 efter skat
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
27. april 2001 - 14:45 #9
ewc2k -> Tror de tjener så meget? Det er jo deres egne bannere der kører på sitet! Det kan der da ikke være mange penge i?

/NbG
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:45 #10
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:47 #11
deres egen banner kommer engang imellem, men de har også fra andre virksomheder
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:48 #12
nettonet eller sådan noget giver lige nu 1.5kr for hver gang en person klikker på deres banner på din side..det er et godt beløb
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:48 #13
du kan finde nettonet på www.danban.dk
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 14:48 #14
rettelse i min forrige tekst www.tradedoubler.dk
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 14:49 #15
argh tjenester.dk har altså nogle fede bannere...
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:50 #16
En hurtig vej til penge er en xxxxx side
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 14:51 #17
*GGGG*
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 14:54 #18
well....I got work to do...be back later:)

www.yaysearch.com en ny side, men tjener vidst også lidt...han har noget med at man skal betale ham for at få vidst sit banner på hans side...meget dyrt, men PENGE
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
27. april 2001 - 15:38 #19
Alle ->
Ud fra min egen erfarring og hvad jeg har læst andre steder er vi mange som ikke gider det der med at trykke på bannere! Så man skal vel finde noget der giver $ pr. eksponering!

Hvad med sådan noget som doubleclick? Er det ikke det de gør? OG hvor meget giver de så i det tilfælde at de gør? Er der andre/nogle der giver $ pr. eksponering?

/NbG
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 18:06 #20
bannerklik er ikke det bedste, men tekst link er gode... er din sponsor en computer et eller andet kan du skrive:

NYHED! 45Gb Harddisk

hvis du forstår  hvad jeg mener...hele forsiden kan bestå af sådane sponsore og det giver jo flere penge
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
27. april 2001 - 18:13 #21
ewc2k -> Når du siger 1000-5000 hits. Mener du så antal side-eksponeringer ialt, eller mener du unikke besøgende på sitet?

Det er bare ikke alle affiliate-programmerne der tillader at man laver bannerne om til tekstlink. Men så kan man vel finde sig en sponsor uden om affiliateprogrammerne?

/NbG
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 18:20 #22
ja de 1000-5000 skal være unikke besøgende...altså ikke den samme person, som loader siden flere gange.

Nej ikke alle tillader at man laver om til tekst links, men der er nogen...alt sammen står i betingelserne så no worries:)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 18:32 #23
tjeck nu www.tjenester.dk
hehe der er nolge fede sponsore som betaler nice mange penge for hver unikke klik
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 18:34 #24
talker:  Det er jo ikke rigtig det han spørger om
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 18:52 #25
tjenester.dk  udbetaling:
Udbetaling
Den første udbetaling vil finde sted ca d 30-4-2001.
Vi udbetaler hvad du har tjent op til d 31-3-2001
Du skal minimum have 200,- kr. For at kunne komme med i denne
udbetaling beløb derunder vil blive overført til næste md.

Vi indbetaler indtjente penge direkte til din bankkonto.
Dette mefører at du skal udfylde dine bank informationer.
Dette gør du under menupunktet \"Ret medlemsinfo\".
Du skal udfylde bankens reg. nummer og dit kontonummer.
Derudover skal du opgive din fødselsdato eller dit momsnr.
(ved momsnr afkryds momsreg.)

ret dårligt

Danban.dk udbetaling:

CPR-nummeret og bankkontonummeret kan ændres under menupunktet \'Medlemsoplysninger\'.

Du kan ikke få udbetalt beløb under 100 kr.

Eller betaling via. check

se her kan du få udbetalt når bare du har optjent  100kr...ikke noget med den ditten udbetaler vi. de udbetaler når du ønsker det bare du har optjent minimum 100kr

Tip: Lav en service eller noget hvor folk skal melde sig til..det er først her din side bliver noget værd
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
27. april 2001 - 21:35 #26
ewc2k >> A, til det sidste indlæg: Hvilken forskel gør det, om man har tjent 100 eller 200 kr? Og B, til det du sagde før om, at eksperten.dk tjener 300-400 kr. om dagen... Du må da være sindssyg!!! Skal vi sige 3000-4000 (tusinde) kr. om dagen, det tror jeg er mere realistisk...
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 22:00 #27
3000-4000kr om dage? er du sindsyg?

Oprettelsesdato 1999-10-29 00:00:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (546 dage * 5 point) 2730
Point tjent 937
Point brugt 2525
Point ude 515
Banner Point 5
I alt 932

siden 1999 har du klikket 5 gange på deres bannere... det samme gør alle andre..jeg gider ikke spilde min tid på de bannere..tekst links er bedre!
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 22:02 #28
måske 1000 kr om dagen ca.
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
27. april 2001 - 22:49 #29
Hejza!

Bare lige for at tilføje det så blev jeg snydt for lidt mere end 600kr. af Danban.dk!!!!!
Avatar billede ewc2k Nybegynder
28. april 2001 - 10:38 #30
og du er sikker på du ikke selv snød dem? hvilken side har du?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
29. april 2001 - 18:25 #31
ewc2k >> Ja, men siden de bruger doubleclick tjener de jo ikke kun på klik, men også impressions (visninger)
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
29. april 2001 - 21:44 #32
-> jes_petersen
Hvad giver doubleclick mon til Eksperten.dk pr. visning? Og hvad tror du de har af visninger på en dag?

/NbG
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
30. april 2001 - 11:51 #33
Mellem 2-4 øre pr. visning, vil jeg tro. Og hvis der i dagtimerne i gennemsnit hele tiden er ca. 100 brugere online, som ser skal vi sige 1 side pr. minut, 8 timer om dagen, har vi jo ca. 50.000 impressions/dag = 1500 kr. (ved 3 øre pr. imp.)
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
30. april 2001 - 12:12 #34
-> jes_petersen
Doubleclicks system er ikke så skide nemt at komme ind i vel?
Kender du andre der giver $ pr. imp.?

/NbG
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
30. april 2001 - 15:52 #35
AdPepper, 24/7 Media, TargetGroup. Du fåre svært ved at komme ind i de 2 førstnævnte, hvis du har mindre end 300.000 månedlige impressions...
Avatar billede negertt Nybegynder
13. maj 2001 - 17:54 #36
Prøv http://www.ddp.subnet.dk her står noget om at tjene penge