Avatar billede vipez Nybegynder
27. april 2001 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

UT crash under win2k!

Hver gang jeg sidder og spiller UT multiplayer, så fryser min computer på et eller andet tidspunkt. Jeg har kørt næsten samtlige opdateringer til min win2k incl. diverse microsoft QxxxxxKB hotfixes. Samt har nyeste driver til mit grafik kort 8detonator12.00). Jeg har kørt defrag. og norton utilities siger mit d:drev er 1% frag.
mit c:drev er 4% frag. UT ligger på D partitionen med 38GB

system:
win2k pro
Abit KT7A-Raid
AMD 1Ghz T-Bird (266 fsb)
256 Kingston ram (133)
IBM HDD GXP75 (46,1GB)
INTERNETFORBINDELSE 1024/256 TDC

multiplayer server. teledanmarks servere, min ping ligger mellem 14 og 60 altså meget pænt ;)

Nogle ideér til hvad jeg kan gøre?
Jeg har valgt UT til at køre OpenGL, med en 800*600 16bit opløsninger
Avatar billede pioneer Nybegynder
27. april 2001 - 14:19 #1
Prøv at køre opløsningen lidt mindre. Det kan være noget med grafik kortet ikke kan kører det så højt!! eller ved jeg ikke hvad det kan være !!
Avatar billede vipez Nybegynder
27. april 2001 - 14:25 #2
gfxkort: Geforce2mx 32MB
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. april 2001 - 15:24 #3
mit ut crasher osse under win2k :( ydermere har jeg det problem at musen lægger sig bag det vindue der kommer frem når man trykker F4 så man ikke kan vælge noget :-/
Avatar billede billeschou Nybegynder
27. april 2001 - 15:38 #4
er du sikker på at det ikke er win2k der crasher under UT? (en typisk fredagskommentar...) *G*
Avatar billede vipez Nybegynder
28. april 2001 - 23:32 #5
Min bror spiller også AOE 2 og jeg spiller også B&W og ingen af disse spil fryser.

Og min cpu er er kun omkring 31-34C når jeg spiller.
Avatar billede vipez Nybegynder
30. april 2001 - 00:44 #6
ØV !!