Avatar billede jebaje Nybegynder
23. januar 2006 - 23:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søges: skydespil

Jeg forsøger at finde frem til gode gamle 2D skydespil. Kender I spillet morhuhn, så søger jeg noget der minder om dette. Det skal bare helst være længere (baner og point). Lidt alá P.I.S på TV2 spil, men det skal ikke være onlinespil.
Jeg ved ikke hvad man kalder denne genre (er det shoot-em-up??), men det skal ikke gå over i doom-stil eller andre 3D-shootere. Det skal holdes helt simpelt. Dvs. flyt sigtekornet rundt på skærmen og klik på knapperne for at skyde / reloade. That´s it)
Optimalt hvis det er ting eller dyr man skal skyde efter, men personer (f.eks. terrorister :-) er også OK)
Er der nogen der kan hjælpe med nogle titler ??
Avatar billede pinball Nybegynder
23. januar 2006 - 23:38 #1
Avatar billede pinball Nybegynder
23. januar 2006 - 23:40 #2
Avatar billede pinball Nybegynder
23. januar 2006 - 23:42 #3
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 10:54 #4
Avatar billede skovge Novice
24. januar 2006 - 12:47 #5
Avatar billede jebaje Nybegynder
24. januar 2006 - 16:44 #6
Det skal ikke være online spil. Jeg tænkte mere på om folk kendte til et ældre spil i denne genre, evt. som abandonware eller freeware. Ikke noget shockwave-baseret eller lignende tak.
Avatar billede pinball Nybegynder
09. marts 2006 - 20:22 #7
lukketid