Avatar billede simonsays1 Nybegynder
23. januar 2006 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MP3 på alm. anlæg

Jeg leder efter en løsning, hvor jeg kan afspille mp3 musik på mit alm. anlæg, uden at blive filtret ind i en masse ledninger.
Optimalt skal det kunne styres trådløst fra min bærbare computer, dog uden at have selve mp3 musikken liggende på min bærbare - alternativt via en central stationær computer!
Jeg har set denne, der hedder deBoxx; http://www.givitomi.com/deBOXX/
Er der nogen der har kendskab til den? Som jeg læser det, kan jeg tilslutte den direkte til mit anlæg, og afspille musikken der, mens jeg styrer afspilningen trådløst fra min bærbare. Er det korrekt?
Fordelen ved denne er at jeg kan have musikken liggende på den, og ikke på computeren.
Findes der ellers nogle gode lignende produkter, hvor man f.eks. har en lille bærbar skærm, hvorfra man kan styre afspilningen?
Avatar billede pinball Nybegynder
09. marts 2006 - 20:23 #2
lukketid
Avatar billede pinball Nybegynder
24. marts 2006 - 01:39 #3
fandt du en løsning?