Avatar billede fjf Nybegynder
23. januar 2006 - 22:22 Der er 12 kommentarer

Media player

Jeg køre på XP, og har før haft en mediaplayer version 9, nu kan jeg pludslig ikke se film mere...ligemeget om det er en mpeg, wmw, avi eller hvad det er som jeg vil afspille siger mediaplayeren fejlmeddelse.: Windows Media Player kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller den codec, som filen blev komprimeret med. jeg har nu prøvet at downloade version 10 af mediaplayeren det virker heller ikke.. hvad kan jeg gøre.. håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig.
Avatar billede msp-lumsen Nybegynder
23. januar 2006 - 22:26 #1
geninstall win media player. ell opdater til win media player 10
Avatar billede fjf Nybegynder
23. januar 2006 - 22:30 #2
Hej MSP - jeg har prøvet at installerer win mp 10.. det er samme resultat
Avatar billede pinball Nybegynder
23. januar 2006 - 22:46 #3
jeg tror der er noget galt i system filerne
Avatar billede pinball Nybegynder
23. januar 2006 - 22:47 #4
har nemlig haft samme problem .. kan desværre ik huske hva jeg gjore for at rette fgejlen :/
Avatar billede gurumaster Nybegynder
24. januar 2006 - 02:23 #5
Du mangler det rigtige video codec.
Prøv at hente det her:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=codecs&prog=2804
Det burde hjælpe...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
24. januar 2006 - 02:24 #6
Husk at genstarte computeren efter installeringen...
24. januar 2006 - 07:22 #7
Næsten samme her -> http://www.eksperten.dk/spm/679054 ???
Avatar billede pillpopper Nybegynder
24. januar 2006 - 08:14 #8
Hej fjf´´hvis jeg må komme med en kommentar/hjælpe-mulighed ang. codec der måske kunne hjælpe dig så du kan afspille alle filtyper på medie player 10 og naturligvis osse på de mindre versioner af medie player, vil jeg naturligvis gerne dette.  Jeg har et link til codec som har "alle" de codec, som man end skal bruge for, at kunne afspille alle divs. fil-typer.

Jeg har selv medie player 10 og jeg kan nu tage alle filtyper efter jeg indstalleret denne codec og for, at være helt sikker tog jeg osse lige de 2 andre pakker ud af 3 pakker/pacht, som man har mulighed for, at hente ned på sin Pc i linket.      Interseret??

grunden til jeg ikke smider det ind nu er, at jeg er godt træt at de bruger der sviner mig til bare fordi jeg kommer med en hjælpe mulighed selvom der allerede har været 3-4 bruger i tråden.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
24. januar 2006 - 10:10 #9
Du får linket aligevel så må du se om du kan bruge det.  Og hvis ikke det hjælper så har jeg en mere der har dem alle sammen i en som er Zip-filet.

http://www.divx.com/divx/?cid=52
Avatar billede pinball Nybegynder
09. marts 2006 - 20:23 #10
lukketid
Avatar billede pinball Nybegynder
24. marts 2006 - 01:39 #11
fandt du en løsning?
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:21 #12
?????????