Avatar billede mikkelz Nybegynder
23. januar 2006 - 19:41 Der er 6 kommentarer

Kan ikke få det til at virke!

Kære eksperter!!!

Har gennem laaang tid haft et billedsystem på min hjemmeside som nogle af jer måske kender, coppermine ( phpBB2). Men idag uden at jeg har rørt noget på min server, kom der pludselig en "kritisk fejl"

Ved ikke hvordan den er opstået og har kontaktet min udbyder som siger de ikke har pillet ved noget!!

Hvad gør jeg..

i kan se fejlen her: http://www.fezt.dk/cpg

mvh Mikkel
Avatar billede Kengun Praktikant
23. januar 2006 - 21:03 #1
Jeg har desværre ingen erfaring med Coppermine men efter den fejlmelding så synes jeg det ser ud til at det er din host der har pillet med noget. Kan du logge ind med phpMyAdmin ? Måske du kan tjekke om din database er ok.
Avatar billede mikkelz Nybegynder
23. januar 2006 - 22:22 #2
Har aldrig fattet det der phpMyadmin.. ved ikk ehvordan man gør eller hvordan det fungerer!!
Avatar billede mikkelz Nybegynder
23. januar 2006 - 22:37 #3
Det er kun billeder som ikke kan vises.. det virker meget meget mystisk synes jeg!!
Avatar billede Kengun Praktikant
24. januar 2006 - 09:49 #4
Kender som sagt ikke Coppermine, men der er en stor mulighed for at bilderne er lagret i databasen. Hvis så databasen er skadet så fungerer helre ikke bilderne.

phpMyadmin er et vektøj som gør det muligt at kikke og ændre på databasen. Hvis din host tilbyder phpMyadmin så kan du logge der ind og tjekke om databasen fremdeles er der, etc.
Avatar billede mikkelz Nybegynder
31. januar 2006 - 12:34 #5
ok.. hvordan kan jeg reperere denne database, det er sikkert det der er sket!
Avatar billede Kengun Praktikant
02. februar 2006 - 10:44 #6
du må høre med din host hvordan du kan logge ind med phpMyadmin.